תקרת מגשי פח

    להזמנות ומידע נוסף השאירו פרטים או התקשרו:
    053-633-0027

    בשליחת טופס זה הנך מאשר/ת את תנאי השימוש ואת מדיניות הפרטיות באתר.

    תקרת מגשי פח – גם אם רובנו לא שמענו עליה, כולנו היינו בחנויות עסקים ומשרדים שבהם מותקנת תקרה כזאת. תקרת מגשי פח מהווה פתרון אולטימטיבי בעיקר לעסקים, והיא נעשית פופולרית ומבוקשת יותר בשנים האחרונות. למה? וממה בדיוק עשויה תקרה כזו? ובעיקר – איפה כדאי להזמין תקרה איכותית?

    תקרת מגשי פח, כשמה, מבוססת על לוחות עשויים פח איכותי שמכופפים בשוליהם. באופן זה נוצר מראה דמוי מגש, ומכאן זכתה התקרה לשמה. תקרת מגשי פח משמשת למגוון מקומות. היא מאפשרת גמישות גבוהה, בגלל האפשרות לבחור במגשי פח בגדלים שונים. היא מתאימה לשילוב בלוחות גבס, ולכן מתאימה גם למשרדים. לרוב נראה אותה בחנויות, קניונים, משרדים ושאר בתי עסק. 

    YouTube video

    יתרונות של תקרת מגשי פח

    לתקרת מגשי פח יתרונות רבים. הנה 2 מהבולטים שבהם:

    אקוסטיקה וספיגת רעשים

    תקרת מגשי פח היא תקרה אקוסטית לכל דבר, לכן זו תקרה אשר בנויה באופן שמסוגל לספוג רעשים. רעש הוא למעשה רצף של תנודות באוויר, כשהוא פוגש בעצמים מסוימים הוא עשוי לחזור (הד) או לחילופין להיבלע ולא לחזור. מה שקובע אם הרעש יהדהד או ייספג הוא מבנה העצם שבו נתקל הרעש. 

    תקרה אקוסטית בנויה באופן שסופג רעשים, כך החדרים שבהם היא מותקנת הם חדרים שקטים ונעימים הרבה יותר שמתאפשר בהם למשל ריכוז במשימות, לכן היא מתאימה במיוחד למשרדים. גם בחנויות שנוטות להיות רועשות, תקרה אקוסטית כמו תקרת מגשי פח היא פתרון מעולה לחוויית קנייה נעימה יותר.

    אפשרויות בחירה רבות

    בתקרת מגשי פח מתאפשרת בחירה במגוון אלמנטים של התקרה. זוהי תקרה סופר גמישה שניתנת להתאמה מדויקת ומושלמת לצורך. במה אפשר לבחור?

    • בצורת המגשים: ריבועים / מלבניים
    • בגודל המגשים באופן מדויק (כמה מטר אורך / רוחב / וגם גובה)
    • עובי הפח – קל יותר / עמיד יותר בהתאם לצורך
    • תוספת חירור אפשרית ברמות צפיפות שונות

    באילו מקומות מומלץ להשתמש בתקרת מגשים מפח

    תקרת מגשי פח היא תקרה קלת משקל במיוחד. לכן, היא ניתנת להתקנה בקלות, גם במקומות בעייתיים. היא משתלבת עם מגוון חומרי בנייה, למשל, עם כל סוגי לוחות הגבס המשמשים בבנייה, כך שהיא מתאימה למבנים שונים ואפילו לחדרים רטובים – למשל מטבחים ואמבטיות, בבתים פרטיים או בבתי עסק (מלון, מפעל). 

    הקלות של התקנה ופירוק בתקרות מגשי פח היא גורם מכריע גם בקביעת המחיר של התקרה! החיסכון במחיר ההתקנה עשוי להתברר כמשמעותי לא פחות מאשר החיסכון במחיר של התקרה, שמחיריה אטרקטיביים גם כך. 

    תקרת צמר עץ אקוסטית

    דגשים לבחירת תקרת מגשים פח

    בתקרת מגשי פח מה שחשוב זה להשיג מקסימום איכות ועמידות תוך מינימום כובד ומשקל. בנוסף, בגלל שאנחנו רוצים גם להנות מאקוסטיקה טובה, חשוב לא רק החומר אלא גם ובעיקר הבנייה וההתקנה של התקרה.

    לכן עלינו לבחור בספק טוב, עם המלצות מתאימות, שפע של ניסיון ועבודות מעולות ומרשימות להראות מהשטח. מומלץ לבחור בספק שמאפשר כמה שיותר אפשרויות בחירה והתאמה ושולט במגוון תצורות של תקרת מגשי פח. באופן זה נוכל להיות רגועים שהתקרה תותאם במדויק לצורך שלנו.

    תקרת מגשי פח – פתרון חדשני, שמשלב פרקטיקה ופונקציונאליות עם אפשרויות בחירה ועיצוב, והכי חשוב – תקרה איכותית באמת, כזו שעומדת גם בפני רטיבות, עומסים ובלאי,  ולא תדרוש תיקונים. 

    כותב המאמר: אלמוג קינן

    מאמר זה וכל התוכן באתר נכתב על ידי אלמוג קינן ואנשי מקצוע מנוסים בתחום פתרונות האוקסטיקה. כל זאת בכדי לתת לכם את המידע המדוייק והעדכני ביותר.

    מאמרים נוספים שיכולים לעניין אותך