מחיצות אקוסטיות למשרדים

    להזמנות ומידע נוסף השאירו פרטים או התקשרו:
    053-633-0027

    בשליחת טופס זה הנך מאשר/ת את תנאי השימוש ואת מדיניות הפרטיות באתר.

    עידן ההייטק הביא איתו בשורות חדשות לעולם העבודה, כחלק מהן גם לתחום עיצוב המשרדים. אנו עדים לשתי מגמות עיקריות: חללי העבודה הפתוחים ועיצוב חדשני המשדר שקיפות. שני אלו הביאו גם אתגרים של יעילות וקושי רב להתרכז. איך מאזנים בין השניים? סקרנו פתרונות מעוצבים ויעילים בכתבה שלפניכם.

    לצד הרצון לעבוד בחללי עבודה משותפים, שמטרתם ליצור שיתוף פעולה ועבודה בצוות (בשורות שהביאו איתן הסטארטאפים) יחד עם הרצון לעצב משרדים באופן שמשדר שוויון מעמדי ופתיחות, נוצר מצב שבו עובדים מתקשים לסיים ולבצע משימות.

    מחיצות אקוסטיות למשרדים יכולות להיות פתרון מדהים ויעיל, לחברות שרוצות לייצר את האיזון המדויק בין סביבת עבודה שקטה, נוחה ופרסונלית. בעצם לייצר בתוך כל הפתיחות הזאת, גם את חלל העבודה האישי, שיעניק גם פרטיות ושקט ולצד יצירת סביבת עבודה נעימה המעודדת שיח והפרייה הדדית.

    YouTube video

    מה היתרונות של מחיצות אקוסטיות?

    מחיצות אקוסטיות הפכו להיות חלק אינטגרלי בעיצוב משרדים, בטח שאנו מתייחסים לחלוקת חלל משותף, משרדים זמניים, או משרד שהצרכים שלו ישתנו בקרוב. למחיצות אקוסטיות למשרד כמה יתרונות בולטים:

    יעילת באיטום רעש 

    מדובר על אחד היתרונות הבולטים ביותר של מחיצות אקוסטיות והוא גם המבדל אותן ממחיצות רגילות. הן מיוצרות באופן מיוחד המיועד למניעת זליגת רעשים גם לתוך החלל וגם מחוצה לו. 

    מגוון של חומרים ועיצובים

    אם אתם לא רוצים לפגוע במראה החדשני והמעוצב של המשרד, אנחנו שמחים לבשר לכם, שמחיצות אקוסטיות מגיעות בשלל עיצובים שונים ויכולות להיות מיוצרות מכמה חומרים שונים, זה מאוד תלוי באיך החלל צריך להיות מחולק ומה המטרה.

    מודולריות

    מחיצות אקוסטיות ניתן לייצר בכל גודל ולהתאים את המחיצות לגודל שאתם צריכים. ניתן גם ליצור מחיצות ניידות וכמו כן, ליצור מסילות למחיצות המאפשרות גמישות בגודל החלל אותו אנו רוצים לתחום.

    משדרג את סביבת העבודה

    בסופו של דבר אי אפשר להכניס 20,30 או 40 עובדים באותו החלל ללא הפרדה לעמדות עבודה. סביבת עבודה היא אלמנט מאוד חשוב לעובדים וצריכה לשרת אותם, על מנת שיפיקו את המירב מעבודתם. 

    מחיצות אקוסטיות

    מחיצות דקורטיביות למשרד

    המשרד גדל והצרכים משתנים, או שהעובדים מציפים את הצורך ביותר שקט ופרטיות על מנת להשלים את משימותיהם בצורה טובה יותר.

    מחיצות דקורטיביות למשרד גם מאפשרים הפרדת חלל גדול לחללים קטנים יותר, לצד עיצוב שתורם לאווירה המשרדית, משתלב עם הקיים ויחלק את החלל בקלות וביעילות. ניתן לעצב את המחיצות במגוון עיצובים וממגוון חומרים כמו לדוגמא זכוכית, זכוכית חלבית, פורמייקה או אפילו לשלב ציורים לעיצוב החלל.

    • לאילו מטרות יתאימו? למי שרוצה לייצר חללי עבודה מופרדים ושקטים, להעניק  לעובדים יותר פרטיות בעת עבודתם ולצד זאת, לא להתפשר על הצורך שכולם ישבו יחדיו באותו החלל, ייצרו עבודה יעילה ויכולו לתת פתרונות בזמן אמת.
    • לאילו סוגי חדרים יתאימו? כלל סוגי ההפרדות והחדרים, חדרי ישיבות, משרדים ועוד. 

    מחיצה לשולחן משרדי

    אתם מכירים את המחיצות לשולחן משרדי משלל מקומות. אם פעם מחיצות השולחן האלו היו מיועדות בעיקר לעמדות טלפוניה, מכירה, טלמרקטינג ובכלל עולם של הנציגים הטלפוניים ונותני השירות, אז היום מדובר על מחלקות שלמות שיכולות לשבת במעין "קיוביקל", עם הפרדה של מחיצה שולחנית בלבד.

    המחיצה השולחנית מגיעה בשלל גבהים וחומרים, זה בעיקר תלוי בצורך אותו היא באה למלא. אם נדרשת הפרדה מלאה, כמו לדוגמא במקרה של טלפנים, אז מחיצה לשולחן משרדי תהיה גבוהה יותר ומחומר אטום יותר לרעש שיוצר פרטיות בעת השיחות.

    • לאילו מטרות יתאימו? הפרדות הנדרשות בתוך עמדת עבודה משותפת. מעצבות גרפיות, טלפניות ועוד.
    • לאילו סוגי הפרדות יתאימו? טלפניות היושבות יחד, מחלקה היושבת יחד באותה העמדה, עמדת מנהלות אדמיניסטרטיביות ועוד. 

    מחיצות אקוסטיות ניידות

    מגמה נוספת שמתחוללת בשנים האחרונות, היא השינויים והמעברים בין משרדים. עבודה היברידית שתפסה חלק גדול בחיינו, חברות שמחליפות את המשרדים שלהן ובשל כך צרכיהן משתנים, עלויות הנדל"ן המשתנות ועוד שלל סיבות, הדורשות מבעלי חברות להיות יותר "גמישים" בתפיסותיהם, על מנת להיות יעילים.

    מחיצות אקוסטיות ניידות באות לפתור בדיוק את הבעיות שציינו מעלה, אפשר להעתיק אותן ממקום למקום, הן אינן קבועות או מקובעות ולכן, מאפשרות גמישות בשינוי החלל וגם ניתנות לעיצוב במגוון של סגנונות, גדלים וסוגי חומר אפשריים.

    • לאילו מטרות יתאימו? למשרדים עם צרכים משתנים, משרדים העובדים בקפסולות ונדרשים תנאי עבודה שונים בכל פעם ובכלל מקומות עבודה שנרדשת בהן גמישות בחלל העבודה.
    • לאילו סוגי הפרדות יתאימו? יתאימו למגוון של סוגי הפרדות, כמובן גם ניתן באמצעותן לבודד רעש. בעיקר יתאימו לחללי עבודה עם אופי משתנה הדורשים גמישות.

    מחיצות זכוכית למשרד

    מחיצות זכוכית אקוסטיות

    מחיצות זכוכית למשרד זה אולי אחת מהתופעות החמות ביותר בחללי העבודה המשותפים שיש היום. מחיצות הזכוכית מביאות איתן בשורות של "העידן החדש" ותחושה של משרדי הייטק וזה לא קורה סתם, גם ההתייחסות לסביבת העבודה ותפיסת העובד בתוך החברה השתנו.

    אחד היתרונות הגדולים ביותר של מחיצות זכוכית למשרד זה יצרת חלל עבודה נפרד אך שקוף, המייצר סביבת עבודה שהיא מצד אחד משותפת, נעימה וניטרלית ומצד שני פרטית, שקטה ונוחה.

    מחיצות הזכוכית מאפשרות לייצר ממש חדר בתוך חדר ובכך להוות פתרון יעיל, עבור מי שלא רוצים לרוץ ולבנות קירות מפרידים מגבס או בטון. בנוסף, המחיצות האלו בניגוד לקירות לא מקטניות את החלל אלא שומרות על המרחב, דבר מאוד חשוב לסביבת העבודה. 

    • לאילו מטרות יתאימו? יתאים מאוד ליצירת חדרי ישיבות או משרדי הנהלה בתוך משרדים שהם חלל משותף אחד. בנוסף, יתאימו למשרדים המעוניינים לשדר שקיפות, פתיחות ותחושה שכל החדרים פתוחים ואין מה להסתיר. ההרגשה הזאת חשובה לעובדים ומייצרת תחושת פתיחות כאילו אין היררכיה.
    • לאילו סוגי הפרדות יתאימו? צורך ליצירת חלל שהוא גם אטום ואין בו זליגת רעש ומצב שני נותן תחושה "שכולם באותו החלל".

    מחיצות רצפה תקרה או מחיצות הפרדה?

    אז אחרי שסקרנו סוגי מחיצות אקוסטיות, שיוכלו להתאים למשרד וציינו את היתרונות שלהם, הדבר האחרון שנותר להחליט לגביו הוא, האם נדרש לשלב במשרד מחיצות רצפה תקרה, או לחלופין מחיצות הפרדה?

    גם כאן, הכל תלוי בצרכים. מחיצות רצפה תקרה, מייצרות חלל עבודה סגור של ממש, בתוך חלל המשרד שלכם. באמצעות מחיצות רצפה תקרה אפשר לייצר סביבת עבודה סטרילית מרעש ונוחה. בסופו של דבר, כמעט לכל משרד קיים צורך בחדר ישיבות או חלל עבודה פרטי, אפילו אם הוא לא של אדם קבוע, אלא בעיקר מקום לאפשר שיחות ופגישות יותר פרטיות. מחיצות רצפה תקרה הם מענה נפלא ליצירת משרד או חלל שקט.

    לעומתן, מחיצות ההפרדה מחלקות חלל לעמדות עבודה ולא למשרדים של ממש, הן לא מהרצפה ועד התקרה והיכולת שלהם לאטום רעשים, מגיעות מהחומר מהם עשויות שסופח את גלי הקול.

    באופן כללי, מחיצות אקוסטיות למשרד הפכו למראה די שגרתי בעיצוב הפנים של משרדים. עידן חללי העבודה המשותפים הביאו איתו בשורות חדשות וצרכים חדשים. מנינו לפניכם סוגים שונים של מחיצות אקוסטיות למשרד ואת היתרונות שלהם. מקווים שעכשיו הבחירה שלכם יותר מדוייקת. בהצלחה!

    כותב המאמר: אלמוג קינן

    מאמר זה וכל התוכן באתר נכתב על ידי אלמוג קינן ואנשי מקצוע מנוסים בתחום פתרונות האוקסטיקה. כל זאת בכדי לתת לכם את המידע המדוייק והעדכני ביותר.

    מאמרים נוספים שיכולים לעניין אותך