מחיצות אקוסטיות מתקפלות

    להזמנות ומידע נוסף השאירו פרטים או התקשרו:
    053-633-0027

    בשליחת טופס זה הנך מאשר/ת את תנאי השימוש ואת מדיניות הפרטיות באתר.

    מחיצות אקוסטיות מתקפלות הן בחירה מעולה עבור עסקים, בתי מלון, חללי עבודה, בתים פרטיים ועוד, אשר רוצים ליהנות ממגוון היתרונות של מחיצות אקוסטיות (בידוד מרעש, פרטיות גבוהה), לצד יתרונות נוספים ובראשם האפשרות לקפל ולאחסן אותן בקלות ובנוחות, בזריזות ומבלי לתפוס מקום אחסון רב.

    בנוסף, מחיצות אקוסטיות מתקפלות מהוות אפשרות מובילה עבור כל מי שרוצה לשלב בין היכולת לבודד רעשים בצורה טובה ולחלק את החלל בצורה יעילה מבלי לפגוע באפשרות לשנות חלוקה זו בכל עת שיחפוץ והן נחשבות אלגנטיות ומשדרות מקצועיות ויוקרה אל מול האלטרנטיבה המתחרה – פרגוד, כך שמדובר בפתרון חזותי יוקרתי ומקצועי המתאים לכל חלל.

    YouTube video

    מבנה של מחיצות אקוסטיות מתקפלות

    בדומה למחיצה אקוסטית שאינה מתקפלת, גם מחיצה אקוסטית מתקפלת בנויה מחומרי גלם ייעודיים (עץ, מתכת, צמר, גבס, גומי וכו') אשר באמצעות טכנולוגיות חדשניות מאפשרים בידוד יעיל של רעשים.

    מה שייחודי למחיצה מתקפלת הוא שבנוסף לחומרים האיכותיים מהם היא בנויה, היא מורכבת למעשה מכמה מחיצות נפרדות המחוברות זה לזו בצורה הדומה לאקורדיון וכאשר הן פתוחות, נוצר קיר מפריד בכל יכולת הפרדה אקוסטית גבוהה. כאשר האקורדיון מקופל, המחיצה נמצאת במצב בו היא תופסת את השטח הקטן ביותר – במצב זה היא נוחה לאחסון ושינוע.

    יתרונות של מחיצות מתקפלות

    • שליטה בחלל – האפשרות לקפל, לשנע ולאחסן את המחיצות, תאפשר לכם לשלוט בחלל ולעצב אותו בהתאם לצרכים המשתנים שלכם, אף לעתים תכופות, ללא כל מאמץ.
    • בידוד אקוסטי – בנוסף לחלוקת החלל, המחיצות מאפשרות גם בידוד אקוסטי, מה שאומר בראש ובראשונה שתזכו לפרטיות גבוהה. אך למעשה, מדובר בהרבה יותר מזה – בידוד הרעשים יאפשר לכם לקיים מספר אירועים במקביל, מבלי שאלה יפריעו לאלה והן לייצר סביבת עבודה פרודוקטיבית, ללא הסחות דעת מיותרות.
    • הקמה מהירה, אחסון נוח – קלילות היא שם המשחק. מחיצות אקוסטיות מתקפלות נוחות להרכבה ולאחסון, כך שתוכלו לפרוס אותן היכן שתרצו ומתי שתרצו לגמרי בעצמכם ובהתאם – לקפל ולאחסן אותן ללא קושי ומבלי שתצטרכו לפנות עבורן מקום רב.
    • מחיר ללא תחרות – ישנם סוגים רבים של מחיצות אקוסטיות מתקפלות ובהתאם טווח מחירים רחב. עם זאת, לא משנה באיזו מחיצה בחרתם, היא תהיה זולה בהרבה לעומת האלטרנטיבה של הקמת הפרדה קבועה שבנוסף להיותה יקרה, היא גם כוללת שינוי דרסטי בחלל, לעיתים בצורה בלתי הפיכה.

    באילו מקרים מחיצות אקוסטיות מתאימות

    נוחות ההרכבה והקיפול של המחיצות הופכות אותן למתאימות למגוון חללים, החל מבתים פרטיים ועסקים קטנים וכלה במלונות, משרדים, מרכזים קהילתיים ואולמות אירועים.

    • חללים קטנים – אם מדובר בחלל קטן, כמו למשל בית פרטי ואפילו חדר אחד המשמש כעסק פרטי, מחיצה אקוסטית תסייע בחלוקת החלל בצורה מיטבית ופרטיות גבוהה. בכל עת שתרצו תוכלו לקפל את המחיצה, לאחסן אותה במקומה ולחזור לשגרת חייכם – קלי קלות!
    • חללים בינוניים – בחללים בינוניים, למשל משרדים, היתרונות המובהקים של מחיצות אקוסטיות מתקפלות הם האפשרות לשנע אותן בקלות וליצור חללים בגדלים שונים ויכולת הבידוד הגבוהה כך שניתן לקיים מספר ישיבות, פגישות ואירועים במקביל מבלי להפריע או לחשוף את תוכנם לעובדים האחרים.
    • חללים גדולים – בקטגוריה זו נמצאים בעיקר מרכזים קהילתיים, אולמות אירועים ומלונות, בהם מתקיימים כנסים גדולים, חוגים רבי משתתפים וסדנאות. מחיצות אקוסטיות מתקפלות מאפשרות שליטה גבוהה בחלל, כך שניתן לסגור ולפתוח אותן בהתאם לצורך, שימוש בציוד הגברה מבלי לדאוג מה יחשבו השכנים וחלוקת החלל בצורה נוחה במקרים בהם יש צורך להשכיר חלק ממנו.
    YouTube video

    6 דברים שחשוב לבדוק

    בעת קניית מחיצות אקוסטיות מתקפלות יש כמה דברים שחשוב לתת עליהם את הדעת על מנת שתבחרו את המחיצות המתאימות עבורכם ומדוייקות לצרכים שלכם.

    1. שירות – לפני שבוחרים מחיצה, חשוב לבחור במקום המתאים ביותר לקנות אותה ממנו. בית עסק מקצועי הוא אחד שיידע לתת לכם מענה מדויק המתאים לצרכים שלכם ולשים אתכם במרכז.
    2. איכות – בשוק ישנם סוגים רבים של מחיצות אקוסטיות מתקפלות וכפי שתוכלו להתרשם, הן עשויות מחומרים שונים ומגוונים המשפיעים על יכולת הבידוד מרעשים, משקל (קלות הרכבה וקיפול) ועמידות לאורך זמן. גם אם מדובר במוצר שצפוי לשמש אתכם באופן זמני בלבד, חשוב לא לוותר על חומרי גלם איכותיים המתאימים לצרכים שלכם. בהקשר זה, קחו בחשבון כי מה שמתאים לאחד לא יתאים לאחר ולכן חשוב להתייעץ עם מומחה שיתאים את המחיצה המדויקת עבורכם.
    3. בידוד רעשים (עובי המחיצה) – ישנם סוגים שונים של מחיצות והם נבדלים זה מזה בין היתר ביכולת הבידוד, מה שבא לידי ביטוי בעובי המחיצה וחומרי הגלם. ככלל, ככל שהמחיצה עבה יותר כך היא נהנית מיכולת בידוד אקוסטי גבוהה יותר. באשר לחומרי הגלם, ישנן כמה טכנולוגיות, לרבות טכנולוגיות "ירוקות" שלא עושות שימוש בחומרי גלם מן החי.
    4. גודל – גודל המחיצה חשוב מאוד הן על מנת שתוכלו ליצור באמצעותן את החלל בצורה בה הינכם שואפים לחלק אותו והן מבחינת כל הקשור באחסון קל ונוח בעת שהן מקופלות. לכן, חשוב לבחון את גודלן הן במצב פתוח והן כאשר הן מקופלות.
    5. ניידות – היתרון המובהק של מחיצות אלה הוא יכולת הניידות (הקיפול) שלהן ומכאן שחשוב מאוד לוודא שהרכבת המחיצות, כמו גם הקיפול שלהן, הוא משהו שתוכלו לעשות בקלות, במהירות וביעילות.
    6. מראה – כפי שציינו מעלה, קיימים סוגים רבים של מחיצות אקוסטיות מתקפלות והן עשויות מחומרי גלם שונים. בהתאם, תוכלו לבחור את חומרי הגלם אשר קולעים למטרה לשמה רכשתם את המחיצות ולהתאים את העיצוב, הגימור והאלמנטים השונים כך שישרתו אתכם בצורה הטובה ביותר.

    כותב המאמר: אלמוג קינן

    מאמר זה וכל התוכן באתר נכתב על ידי אלמוג קינן ואנשי מקצוע מנוסים בתחום פתרונות האוקסטיקה. כל זאת בכדי לתת לכם את המידע המדוייק והעדכני ביותר.

    מאמרים נוספים שיכולים לעניין אותך