חיפוי קיר צמר עץ

    להזמנות ומידע נוסף השאירו פרטים או התקשרו:
    053-633-0027

    בשליחת טופס זה הנך מאשר/ת את תנאי השימוש ואת מדיניות הפרטיות באתר.

    חיפוי קיר צמר עץ נעשה באמצעות התקנת לוחות מעוצבים המיוצרים מצמר עץ. חיפוי הקירות עם חומר גלם זה מייצר פני שטח קשיח ומראה טבעי ואסתטי. לצמר עץ ערכים אקוסטיים גבוהים מאוד והוא בולע את הרעשים החיצוניים ביעילות. החיפוי עמיד בפני לחות והאריחים נוחים הן להתקנה והן לפירוק. החיפוי מעניק לחלל גם אקוסטיקה פנימית נעימה וכל צליל יישמע נקי וברור יותר.

    עיצוב בעץ טבעי

    עץ הוא אחד החומרים הטבעיים הנפוצים בעיצוב פנים ובאדריכלות ומהווה בחירה חכמה לעיצוב שאינו תלוי בטרנדים. מכיוון שעץ הוא חומר גלם יקר יחסית, העלות של התקנתו בפרויקט כמו חיפוי קירות יכולה להיות יקרה מאוד. חיפוי באמצעות פנלים מצמר עץ יהיה זול בהרבה והעיצוב משמר את המאפיינים של עץ אמיתי מבחינה האסתטיקה ותחושת החמימות בחלל.

    YouTube video

    תחליף איכותי

    צמר עץ מיוצר מסיבי עצים המודבקים יחדיו על ידי מגנזייט. מדובר על חומר גלם שנחשב ידידותי לסביבה ובעל חוזק מכני גבוה המעניק לו עמידות גבוהה. ניתן למצוא פאנלים מצמר עץ במגוון של צבעים וטקסטורות עדינות או גסות ובגוונים של עצים טבעיים שונים.  ניתן גם להדפיס או לצייר עיצובים גרפיים על חומר גלם זה על מנת לעצב קיר אומנותי אקוסטי.

    הפרעות רעש

    מחקרים שבדקו את מצבם של אנשים שגרים באזורים מוכי רעש הוכיחו שבריאותם פחות טובה בהשוואה למי שנחשף פחות לרעש סביבתי. הסביבה העירונית המודרנית מתאפיינת בזיהום רעש גובר והרעש המתמשך עשוי לגרום לסטרס ולחוסר פרודוקטיביות במקומות העבודה. חיפוי קירות בצמר עץ יכול לבודד את הרעש החיצוני היטב ולהתאים הן בסביבה הביתית והן בסביבת העבודה.

    יתרונות של חיפוי קיר צמר עץ

    צמר עץ מספק בידוד אקוסטי מעולה. הצמר מאפשר את הכניסה של אנרגיית הקול דרך הלוח המחורר ואת הבליעה שלו לתוך החומר הסיבי הפנימי. לוחות מצמר עץ מגיעים בטקסטורות מגוונות ויכולים לייצר מראה אנרגטי ותנועתי כמו בד. בגלל מנעד הטקסטורות שחומר גלם זה מתאפיין בו, ניתן לעצב ברמות אסתטיות גבוהות במיוחד.

    יישומים של צמר עץ 

    היישומים של צמר עץ כחומר חיפוי לקירות הם הן בבתים פרטיים והן במבני ציבור שונים. ניתן לראות סוג חיפוי זה במשרדים רבים, בתי קולנוע, מסעדות, מוסדות ציבור וכדומה. החומר מתאים גם לתקרות והדבר מאפשר המשכיות עיצובית של החלל כולו. את הצמר עץ אפשר להתקין בקלות על פרופילים של גבס ולהזמין אותו על פי מניפת גוונים מקומית.

    YouTube video

    עמידות לאש

    חיפוי קיר עץ מספק לא רק יתרונות אקוסטיים. לחומר זה גם ערכי בידוד תרמי גבוהים והוא מסייע להפחית בצריכת האנרגיה הדרושה בחלל. למרות חלקיקי העץ בחומר הגלם, תהליך הייצור והחומרים השונים הנוספים לו גורמים לו להיות בעל עמידות גבוהה לאש. התאמת האריחים האקוסטיים לחלל צריכה לקחת בחשבון את  מקור הקול בחלל  ואת התדרים שלהם.

    אריחים ולוחות מצמר עצים זמינים עם מחברים תואמים על מנת שיהיה קל להרכיב ולפרק אותם לתחזוקה שוטפת. סיבי העץ אינם מכילים תרכובות אורגניות נדיפות והם בעלי ערך החזרת אור גבוה דבר החוסך שימוש בתאורה מלאכותית.

    ערכי בליעה

    עבודת ההתאמה של סוג האריח ואופן העיצוב של חיפוי קיר מצמר עץ הוא עניין למקצוענים. ערכי הבליעה של כל אריח אקוסטי שונים עבור תדרים נמוכים וגבוהים. בכל פרויקט יש להתאים את הערכים לפי התדרים הרלוונטיים ולא לפי הערך הממוצע. ככל שיש יותר שטח פנים בחלל, ערכי הבליעה יעלו ולכן יש לקחת בחשבון לא רק את ערכי הבליעה אלא גם את גודל החלל.

    כותב המאמר: אלמוג קינן

    מאמר זה וכל התוכן באתר נכתב על ידי אלמוג קינן ואנשי מקצוע מנוסים בתחום פתרונות האוקסטיקה. כל זאת בכדי לתת לכם את המידע המדוייק והעדכני ביותר.

    מאמרים נוספים שיכולים לעניין אותך