מחיצות רצפה תקרה

    להזמנות ומידע נוסף השאירו פרטים או התקשרו:
    053-633-0027

    בשליחת טופס זה הנך מאשר/ת את תנאי השימוש ואת מדיניות הפרטיות באתר.

    מחיצות רצפה תקרה למשרד, אשר נקראות גם מחיצות מודולריות, הפכו מזמן להיות הדרך הנוחה ביותר לחלוקה גמישה של חללי מרחב. יש להן מגוון אדיר של יתרונות שנוגעים לסוגי נכסים רבים, כמו משרדים.

    באמצעות המחיצות, ניתן לשמור על אקוסטיקה גבוהה. כמו כן, מתאפשר גם לעצב את החלל הביתי או המשרדי באופן מגוון וייחודי. אם אתם מתכננים לקנות מחיצה מודולרית, מומלץ בחום לקרוא את המאמר הבא, בו כתוב כל מה שאתם צריכים לדעת.

    מהן מחיצות רצפה תקרה

    מחיצות רצפה תקרה הן מחיצות מודולריות המאפשרות חלוקה גמישה ונכונה של החלל, אפשרויות עיצוב מגוונות ושימור רמת אקוסטיקה גבוהה. גמישות המחיצות האקוסטיות מתבטאת באפשרות לבצע שינויים בחלוקת החלל באופן אלגנטי וללא הרבה מאמץ, תוך שימור מאפיינים חשובים כמו אסתטיקה ומרחב. למעשה, באמצעות המחיצות המודולריות ניתן ליצור סביבת עבודה שתהיה מותאמת בדיוק לצרכים שלכם.

    YouTube video

    פתרון דקורטיבי להפרדה בין חדרים

    מחיצות מודולריות מעצבות ולמעשה יוצרות מחדש את חלל הפנים על ידי יצירת מגוון רב של אפשרויות. בכוחן להפריד את חלל הפנים באופן דקורטיבי, ועל ידי כך ליצור מחדש את פנים החדר. מהסיבה הזו הן פופולריות מאד בבתים, במשרדים ובבניינים בעיצוב מודרני.

    המחיצות עצמן מורכבות מלוחות זכוכית קלים (אבל אטומים לרעשים), ומהסיבה הזו ניתן להתקים ולהסיר אותן באופן יחסית פשוט. באמצעות מחיצות הרצפה תקרה ניתן לעצב את הבית או המשרד באופן מודולרי ו"לבנות" מחדש חללים קטנים או גדולים במבנה הקיים.

    יתרונות מחיצות הפנים המודולריות

    אחד היתרונות הגדולים והייחודיים של המחיצות המודולריות הוא בכך שהן לא סוגרות את חלל הפנים, אלא מעניקות תאורה ומרחב בתוך מבנים סגורים. כמו כן מחיצות זכוכית הן מעבר לפריט עיצוב פנים מודרני בימינו – הן משתלבות בטכנולוגיה חדשנית תוך הקפדה על מראה אלגנטי ודק.

    באופן הזה המחיצות משתלבות עם מערכות אלקטרוניות שביכולתן להפוך את המחיצה למסך. הטכנולוגיה מאפשרת לבחור את רמת הבהירות של הזכוכית.

    בידוד אקוסטי

    מלבד היתרונות הרבים הנ"ל בצורת פתרון דקורטיבי ומעשי של עיצוב החלל, יש לציין שמחיצות רצפה תקרה משמשות גם לבידוד אקוסטי של חדרי ישיבות. זאת מכיוון שמסכרת האלומיניום (שהיא גם דקורטיבית) מאפשרת אטימה מירבית. התכונה הפונקציונלית הזו מאפשרת התקנת מחיצות מודולריות אקוסטיות, באופן סמוי או גלוי שכולל אבזור אל חלד של המסגרת.

    מחיצות הזכוכית אמנם עשויות להיות מתוחכמות ביותר מבחינה פונקציונלית, אולם התקנתן מהווה תהליך פשוט למדי שכלל אינו אורך זמן רב. על מנת להתקין מחיצת זכוכית מהתקרה לרצפה, יש להתקין תחילה מסגרת דקה (שלרוב תהיה מאלומיניום), אשר תפקידה לחבר את המחיצה לקירות, התקרה והרצפה.

    YouTube video

    מה העלות של מחיצות מודולריות?

    עלותן של מחיצות מודולריות משתנה בהתאם לחומרי הגלם ועיצובם, רוחב המחיצה, וגובה התקרה. משתדעו את מידות כל המשתנים הללו, תוכלו לחשב את מחיר מחיצות רצפת התקרה, ולאחר מכן כל שיוותר הוא לבחור את העיצוב המושלם עבורכם. כעת נרחיב על כל אחד מהמשתנים הנ"ל.

    1. חומרי גלם

    מחיצות רצפה תקרה, אשר כאמור נקראות גם מחיצות מודולריות, מורכבות מחומרי גלם שונים מלבד זכוכית ואלומיניום, אף על פי כן שמדובר בחומרי הגלם הנפוצים ביותר. חומר הגלם הנבחר ביותר הוא זכוכית בעוביים שונים, מכיוון שבאופן הזה ניתן לראות מבעד למחיצה את החללים השונים. 

    אולם אם וכאשר תחליטו לרכוש מחיצות כאלה, סביר שבשלב הראשוני תיתקלו קודם כל במגוון חומרי גלם שונים, מתוכם תצטרכו לבחור את החומר המתאים ביותר עבורכם והתנאים להם אתם שואפים. במידה ותבחרו בזכוכית תצטרכו לבחון את העובי שלה וסוג הזכוכית הספציפי,

    2. גובה התקרה

    משתנה נוסף אשר בכוחו להשפיע על מחיר המחיצות המודולריות למכן עיצוב החלל הוא כמובן גובה התקרה. בדומה לפריטים אחרים, גם המחיצות המודולריות מתומחרות בהתאם לכמות החומר ומידת העבודה המושקעת.

    כחלק מכך. באה לידי ביטוי מדידת גובה התקרה בעת תחילת התהליך. לכן, לאחר יצירת קשר עם בית עסק אשר מתמחה בנושא, תקבלו הצעת מחיר שתיקבע לפי מחירון קבוע בהתאם למטרים. רק לאחר המדידות תוכלו לקבל הצעת מחיר מדויקת עבור התקנת המחיצות המודולריות, שישנו את המשרד שלכם ויהפכו אותו להיות מעוצב באופן מודרני ברמה גבוהה.

    3. רוחב המחיצה

    כאמור, גובה המחיצה אינו המשתנה היחיד, ואליו מתווסף גם רוחבה. יש מי שבוחרים במחיצות פנורמיות גדולות ויש מי שבוחרים במחיצות מינימליסטיות. בכל מקרה, כפי שניתן לשער – ככל שהרוחב גדול יותר, המחיר נקבע בהתאם ועולה.

    אולם אנחנו ממליצים שלא להתייחס ברצינות רבה מדי לשיקול המחיר בכל הנוגע לעיצוב מחיצות מודולריות, מכיון שכפי שכבר הזכרנו, מדובר בעיצוב ייחודי שבכוחו לשנות לחלוטין את פני הבית או המשרד שלכם. במצב כזה כדאי לכם להשקיע גם תשלום גבוה יחסית למען תוצאה שתהיה לא רק יפה, אלא גם פרקטית ועמידה לאורך זמן.

    4. עיצוב חומר הגלם

    כמו כן, באפשרותכם לבחור גם את צבע המחיצה. יש מי שיבחרו במחיצות שקופות בלבד, אולם יש מי שבוחרים להוסיף צבעים – במיוחד אם המחיצה אינה מזכוכית. באפשרותכם לבחור מגוון צבעים רחב, אולם ההמלצה היא, כמובן, להתאים את צבעי המחיצות לעיצוב הנוכחי של הבית או המשרד. במידה ושולט אצלכם צבע צהוב חרדל, תוכלו להתאים למשל חום בהיר או בז'.

    מחיצות אקוסטיות למשרדים

    היכן מתקינים מחיצות מודולריות?

    מחיצות רצפה תקרה הן פתרון לחלוקת החלל של מקומות יחסית מצומצמים, לדוגמה כיתות אמן או חדרי סטודיו בהם מתבקשת הפרדה בין החללים. מחיצת הזכוכית האלגנטית מעניקה אפשרות להפרדה בין חללי הפנים תוך שמירה על קשר עין.

    כמו כן, המחיצות המודולריות פופולריות מאוד במשרדים שמעוצבים כחללים פתוחים. הפוטנציאל של מחיצות מודולריות להשתלב במרחבי פנים מגוונים הפכה אותן למקובלות מאד במיוחד במקומות עבודה רבים. כמובן, ישנם דגמים שונים אשר מאפשרים לעצב מגוון רחב של מקומות עבודה בהתאם לצרכים של המקום, בין אם נקודתיים או תקופתיים, ללא הריסת ובנייה מחדש של המבנה.

    כותב המאמר: אלמוג קינן

    מאמר זה וכל התוכן באתר נכתב על ידי אלמוג קינן ואנשי מקצוע מנוסים בתחום פתרונות האוקסטיקה. כל זאת בכדי לתת לכם את המידע המדוייק והעדכני ביותר.

    מאמרים נוספים שיכולים לעניין אותך