חיפוי קיר פוליאסטר (PET)

    להזמנות ומידע נוסף השאירו פרטים או התקשרו:
    053-633-0027

    בשליחת טופס זה הנך מאשר/ת את תנאי השימוש ואת מדיניות הפרטיות באתר.

    חיפוי קיר פוליאסטר מהווה אלטרנטיבה מצוינת לפתרונות מסורתיים כגון חיפוי עץ, אריחי קרמיקה, טיח דקורטיבי וכדומה. פאנלים אלו מגיעים במגוון רחב של דוגמאות, צבעים וטקסטורות והדבר מאפשר למתכננים ומעצבים להשתמש בחומר גלם זה, הן בעיצוב בתים פרטיים והן במבנים ציבוריים ותעשייתיים. לצד האמירה העיצובית, חיפוי פוליאסטר מגביר את הבידוד האקוסטי והתרמי של החלל ויכול לסייע ביצירת חללים שקטים ונעימים.

    פוליאסטר הוא חומר גלם מלאכותי הנוצר בתהליך של זיקוק מוצרי נפט. מדובר בחומר סינתטי בו נעשה שימוש במגוון של תעשיות ומוצרים בגלל העמידות, החוזק והגמישות האופייניים לו. עלויות הייצור של החומר נמוכות אך הוא אינו מתפרק באופן טבעי בטבע דבר שהופך אותו לבעייתי מבחינה סביבתית. במקרים רבים מוצרי חיפוי לקירות מפוליאסטר מיוצרים ממחזור.

    YouTube video

    חומר גלם אופנתי

    הפוליאסטר משמש כשחקן מרכזי בשנים האחרונות בעולמות האדריכלות ועיצוב הפנים. בגלל תכונותיו האקוסטיות מעצבים רבים בוחרים להשתמש בו ליצירת הפרדה וחציצה בין חללים, תוך הפגנת עיצובים חדשניים ומראה עדכני. לא רק בניינים שנבנים על ידי אדריכלי צמרת משתמשים בחומר גלם זה וכיום הוא זמין גם כחומר חיפוי לקירות לכל המעוניין בכך.

    יתרונות של חיפוי קיר פוליאסטר (PET)

    היתרון המרכזי של חיפוי קיר פוליאסטר הוא המחיר. העלות הנמוכה של ההפקה והמחזור של מוצרים שכבר נעשה בהם שימוש בתהליך הייצור מאפשרים רמת מחירים נמוכה לצרכנים. בגלל שפוליאסטר הוא חומר בעל תכונות גמישות, מיוצרים כיום חיפויי קיר באינסוף דוגמאות ועיצובים. דבר זה מאפשר לכל אחד להתאים את העיצוב לטעם האישי ולסגנון העיצוב הכללי.

    סגנונות עיצוב

    חיפוי קיר אקוסטי מפוליאסטר יכול לחקות חומרי גלם יקרים יותר. ניתן למצוא פולימרים במראה עץ על מנת לעצב חלל ביתי באווירה כפרית נעימה וחמימה או לחילופין משרד יוקרתי ואלגנטי. ניתן גם להתקין חיפוי קיר פוליאסטר הדומה לבטון לעיצוב חלל בסגנון הייטקי. עיצוב בעזרת חיפוי קירות מפוליאסטר מאפשר התאמה של צבעים שונים לכל חלל ולהשפיע באופן זה על האווירה.

    חיתוכים וגדלים

    חיפויים אקוסטיים מפוליאסטר ניתן להזמין בחיתוכים שונים ומגוונים ובכל צבע, גודל וחירוץ. התקנה של החלקים השונים בעת חיפוי קירות אינה מסובכת ומכיוון שהחלקים השונים מותאמים מראש ניתן לבצע זאת בקלות ובמהירות.  החלקים מתאפיינים במשקל קל במיוחד וניתן לחברם בצורה בטוחה למערכות התליה הייחודיות.

    חיפוי קיר צמר עץ

    סביבת עבודה שקטה

    רעש מהסביבה העירונית פוגע בעובדים רבים בעבודות משרדיות. הרעש הכרוני מייצר סטרס ופוגע במצבי הרוח של העובדים. הדבר אף עלול להגביר תוקפנות ורוגז בין עמיתים החולקים את חללי העבודה המשותפים. לכן חיפוי קיר פוליאסטר כה חשוב. החיפוי יכול להעלות את רמת הבידוד האקוסטית הן מפני רעשים חיצוניים והן לבודד את חללי העבודה שבתוך המבנה.

    בידוד תרמי

    לחיפוי קיר פוליאסטר גם יכולת בידוד תרמית. החיפוי יכול לאזן את ההשפעה של מזג האוויר והטמפרטורה החיצונית על החללים הפנימיים המבודדים. הדבר רלוונטי הן לקיץ ושמירה על המבנה בטמפרטורה נעימה גם ללא מיזוג אוויר והן לחורף וחימום. הבידוד מאזן את השינויים שבין היום ללילה, כאשר הבידוד שומר את הקרירות של הלילה למשך היום ולהיפך.

    למען הסביבה והעתיד

    מלבד התרומה של חיפוי הקיר לפרודוקטיביות של העובדים ויצירת מקום עבודה שקט ונעים, לבידוד התרמי יש גם משמעות כלכלית ישירה. התקנת חיפוי קיר פוליאסטר יכול לחסוך בהוצאות החשמל על אנרגיה ולהפחית את טביעת הרגל הפחמנית של מקום העבודה. חיפוי קיר פוליאסטר מבטא הבנה סביבתית של חיסכון באנרגיה ושימוש במוצרים מחומרים ממוחזרים.

    כותב המאמר: אלמוג קינן

    מאמר זה וכל התוכן באתר נכתב על ידי אלמוג קינן ואנשי מקצוע מנוסים בתחום פתרונות האוקסטיקה. כל זאת בכדי לתת לכם את המידע המדוייק והעדכני ביותר.

    מאמרים נוספים שיכולים לעניין אותך