מחיצות אקוסטיות טלסקופיות

    להזמנות ומידע נוסף השאירו פרטים או התקשרו:
    053-633-0027

    בשליחת טופס זה הנך מאשר/ת את תנאי השימוש ואת מדיניות הפרטיות באתר.

    מחיצות אקוסטיות טלסקופיות מהוות בשנים האחרונות את אחד הפריטים ההכרחיים עבור מי שיש לו צורך לחלק את החלל בצורה שאינה קבועה, אך לא מעוניין להתפשר על איכות גבוהה, יכולת בידוד רעשים ונוחות בעת שינוע.

    היתרון המובהק של מחיצות אקוסטיות טלסקופיות הוא יכולת התנועה החופשית שלהן במרחב, בהתאם למסלול המסילה העליונה עליה הן מותקנות, שהינו קבוע. בכך, ניתן להיות יצירתיים ולבחור בהתאם לצורך מתי לשמור על החלל פתוח או בהתאם, לתחום ולחלק אותו בשעה בה תרצו לקיים פעילות הדורשת פרטיות.

    YouTube video

    מחיצות אקוסטיות טלסקופיות – מבנה

    לסוג זה של מחיצות ישנם שני אלמנטים מרכזיים שחשוב להכיר – הפן האקוסטי (בידוד רעשים) והפן הטלסקופי (תנועה במרחב).

    • בידוד רעשים – על מנת לשמור על יכולת בידוד גבוהה מרעשים, מחיצות אקוסטיות טלסקופיות בנויות בטכנולוגיה ייחודית ומגוון חומרי גלם, המורכבים זה לצד זה בשכבות שכבות, בהתאם לצרכי הלקוח, גודל החלל והעדפות נוספות.
    • תנועה במרחב – מחיצות טלסקופיות מותקנות על גבי מסילה עליונה, בהתאם לצורת התקרה עליה היא נתמכת (ומכאן שכלל אינן חייבות לנוע במסלול ישר). ניתן להזיז ולשנע אותן במסלול זה ובכך להתאים אותן, במסגרת מגבלת התנועה, לחלל בו הן מותקנות.

    מחיצות הפרדה ניידות

    מחיצות הפרדה ניידות נותנות מענה מעולה במקרים בהם יש צורך או רצון לאפשר שינויים במרחב ועל כן מחיצות קבועות אשר הקמתן כרוכה בשינויים דרסטיים (והן בעלות גבוהה), אינן מתאימות. במקרה זה, מחיצות ניידות יתנו את הפתרון המתאים ביותר ועל כן הן מהוות בחירה מועדפת בקרב לקוחות רבים.

    למחיצות הפרדה ניידות ישנם יתרונות רבים, כאשר הבולט ביותר ביניהם הוא כמובן היכולת לנייד אותן ממקום למקום ובכך ליצור הפרדה בחלל, בעת הצורך, ולאחר מכן לסגור אותן ולהחזיר את החלל לקדמותו, בקלות וללא מאמץ. בדרך זו תוכלו לחלק חללים קטנים וגדולים, לתחם שטחים ולייצר פרטיות גבוהה וסביבת עבודה פרודוקטיבית.

    מחיצות הפרדה ניידות מתאימות לשימוש בבתים פרטיים, עסקים קטנים וגדולים, אולמות, בתי מלון, מרכזים קהילתיים ועוד. למעשה, הן פתרון מושלם בכל חלל בו יש צורך לבצע שינויים תכופים ועל כן פתרונות קבועים או מאסיביים אינם מתאימים ובמקרים בהם יש צורך בשינוע המחיצה ממקום למקום, כך שמחיצה ניידת, קלת משקל וקלה לתפעול, מתאימה במיוחד.

    שימוש במחיצה אקוסטית שקופה

    אם אתם רוצים ליהנות מבידוד אקוסטי אך לא רוצים לסגור את החלל ולהקטין אותו, תוכלו ליהנות מכל העולמות באמצעות מחיצה אקוסטית שקופה. מחיצה זו מצד אחד מאפשרת לקיים משני צידיה פעילויות שונות ובכך לשמור על אינטימיות מסוימת, ומצד שני שומרת על רצף והמשכיות בחלל, במיוחד בחללים שאינם גדולים ובמקרים בהם מבחינה עיצובית חשוב לכם לייצר אופן ספייס.

    חשוב לציין כי ישנם מגוון חומרים אשר ניתן לייצר באמצעותם מחיצות אקוסטיות שקופות איכותיות, עמידות ובעלות יכולת גבוהה לשיפור האקוסטיקה ובידוד מרעשים ממקור חיצוני. תוכלו לבחור בהתאם לצורך המדויק עבורכם – מחיצות שקופות לגמרי או מחיצות חצי שקופות ובהתאם, את הגימור הסופי – צבעוני ואף גימור ייחודי אשר משתנה כתלות בזווית המבט של הצופה בהן מבחוץ.

    למחיצה אקוסטית שקופה יש שימושים רבים ומגוונים אך היא מאפיינת בעיקר חללים ציבוריים כמו מסעדות, משרדים ואולמות. עם זאת, ישנם לא מעט המשתמשים במחיצה שקופה כהצהרה אופנתית עיצובית אף בחללים קטנים ואף בבתים פרטיים. דוגמא טובה לכך הם חדרי שירותים עם מחיצות אקוסטיות שקופות – אז מומלץ כמובן לבחור בשקיפות למחצה עם גימור ייחודי.

    YouTube video

    אל תתפשרו אלא על הטוב ביותר

    אם מחיצות אקוסטיות טלסקופיות הן הפתרון הטוב והיעיל ביותר עבורכם, אל תתפשרו – ביחרו את המחיצות המתאימות ביותר עבור הצרכים שלכם ולכן כדאי שתשימו לב לדברים החשובים ביותר.

    • איכות – הקפידו לבחור במחיצות עשויות חומרי גלם איכותיים, חזקים ועמידים לאורך זמן. דבר זה חשוב בכל מחיצה אקוסטית אך אחת כמה וכמה במחיצות טלסקופיות שכן במהלך התזוזה שלהן במרחב יש צורך בחיכוך מועט ככל האפשר – דבר זה מהווה ארובה לשלמות המחיצות לאורך זמן וחיי מדף ארוכים.
    • אסתטיקה – מחיצות אקוסטיות טלסקופיות משמשות בעיקר במקרים בהם אין צורך בהפרדה קבועה מאסיבית או שינוע בין מרחבים שונים (מחיצות ניידות). במקרים אלה ישנה חשיבות גבוהה ליצירת הפרדה אסתטית ככל הניתן, מה שיקנה לחלל מראה מזמין, מקצועי ויוקרתי.
    • נוחות – לעתים קרובות הבחירה במחיצות אקוסטיות ניידות נובעת מהצורך להקים ולקפל אותן לעתים תכופות או בצורה מזדמנת ועל כן חשוב מאוד להקפיד על בחירת מחיצות נוחות במיוחד. בהקשר זה, חשוב לבחון את המחיצות בשני המצבים, כשהן במצב פתוח והן לאחר סגירתן, על מנת לוודא את התאמתן לחלל, כמו גם את מצבן הקומפקטי לאחר סגירה וכמה מקום אחסון נדרש עבורן.
    • בידוד – אם בחרתם במחיצה אקוסטית טלסקופית, הרי שאתם רוצים ליצור חיץ אלגנטי אך אינטימי, עם יכולת בידוד גבוהה מרעשים, כך שניתן יהיה לקיים משני צידיו פעילויות שונות מבלי שהן יפריעו זו לזו. במקרה זה, חשוב לבחור במחיצה שאיננה רק נעימה למראה, אלא עשויה חומרי גלם איכותיים המאפשרים מיסוך רעשים אופטימאלי מבלי להכביד בשכבות רבות.
    • התאמה למרחב – בעת בחירת מחיצה אקוסטית, חשוב לבחור סוג אשר יענה בצורה הטובה ביותר לצרכים שלכם. למשל, אם תרצו להשתמש במחיצות בחללים שונים, מחיצות אקוסטיות ניידות יתנו לכם את המענה הטוב ביותר. לעומת זאת, מחיצות אקוסטיות טלסקופיות יאפשרו שינוע בחלל קיים לצד שמירה על מראה אלגנטי ויוקרתי. בהתאם, לשמירה על המשכיות במרחב לצד אפקט אקוסטי ובידוד אופטימלי, מחיצה אקוסטית שקופה תפתיע אתכם לטובה.

    כותב המאמר: אלמוג קינן

    מאמר זה וכל התוכן באתר נכתב על ידי אלמוג קינן ואנשי מקצוע מנוסים בתחום פתרונות האוקסטיקה. כל זאת בכדי לתת לכם את המידע המדוייק והעדכני ביותר.

    מאמרים נוספים שיכולים לעניין אותך