מחיצות אקוסטיות אופן ספייס

    להזמנות ומידע נוסף השאירו פרטים או התקשרו:
    053-633-0027

    בשליחת טופס זה הנך מאשר/ת את תנאי השימוש ואת מדיניות הפרטיות באתר.

    מחיצות open space אקוסטיות נמנות בין הפתרונות האיכותיים והמתקדמים בתחום המחיצות האקוסטיות והן מתאימות למגוון רב של חללים, קטנים כגדולים. בחירה במחיצות open space אקוסטיות תאפשר לכם לנצל את המרחב בצורה אופטימלית וליצור סביבה מתקדמת, אלגנטית ונעימה, בד בבד ליצירת חיץ אקוסטי לעבודה פרודוקטיבית, נוחה ומלאת פרטיות.

    מחיצות מותאמות למשרדים

    בחללי עבודה גדולים ניתן להתאים את סוג המחיצות, עוביין וגובהן לסוג העבודה, רמת הבידוד הנדרשת והקונספט העיצובי, על מנת לדייק, לרענן ולמקסם את הפרודוקטיביות בסביבת העבודה הקיימת.

    מחיצות open space אקוסטיות למשרדים הינן בעלות התקנה פשוטה יחסית ובכך הן מהוות פתרון אידיאלי לחדרי ישיבות, משרדים ועוד וניתן לשלב בהן גם אלמנטים נוספים כמו דלתות ודלפקים, להעביר בהן קווי תקשורת וחשמל סמויים ועוד.

    YouTube video

    מחיצה לשולחן משרדי

    בנוסף לתחימת חללי עבודה גדולים כמו משרדים וחדרי ישיבות, מחיצות אקוסטיות מהוות פתרון נהדר גם ליצירת עמדות עבודה אישיות התוחמות שולחנות סמוכים הנמצאים זה לצד זה באותו החלל, כך שניתן יהיה לעבוד במקביל ואף לקיים שיחות, מבלי להפריע זה לזה.

    בנוסף לתפקידן הפרקטי, מחיצות לשולחנות משרדיים יכולות להיות חלק בלתי נפרד מעיצוב המשרד באמצעות גימורים שונים, מודרנים ומיוחדים ואף לשרת אתכם במגוון צורות כמו למשל חיפוי שעם או לוח מחיק, העברת כבלי תקשורת, יצירת מקומות אחסון ועוד.

    מחיצות קורונה

    המציאות של היום דורשת פתרונות מתאימים ויצירתיים ומחיצות קורונה ללא ספק עונות על הדרישות הללו – באמצעותן ניתן לשמור על שגרת עבודה בטוחה, רווחת ובריאות העובדים והן לאפשר לכמות גדולה יחסית של אנשים לשהות יחדיו באותו חלל ואף לעבוד ביחד מבלי להעביר ביניהם גורמי מחלה.

    יתרונות של מחיצות אקוסטיות אופן ספייס

    • ניצול המרחב – בחירה במחיצות open space אקוסטיות מתאימה בראש ובראשונה למי שרוצה ליצור חיץ אקוסטי מבלי לחלק מחדש את המרחב. בדרך זו ניתן לשמור על העיצוב הקיימים, אך להוסיף לו מימד אישי.
    • עבודת צוות – בכל הקשור לעבודה בצוותא, מחיצות אלה הן המפתח לקשר עם הסביבה מבלי לוותר על הפרטיות. כך תוכלו לשמור על קשר עין ולעבוד זה לצד זה, או לחוד.
    • פרטיות – מחיצות open space אקוסטיות נותנות מענה נהדר עבור שולחנות סמוכים בהם מתקיימות שיחות שונות במקביל.
    • מחיר – בשונה מפתרונות קבועים דרמטיים המצריכים שינוי גדול לצד הוצאה כספית לא מבוטלת, מחיצות מסוג זה נחשבות לפתרון ידידותי, קליל והרבה פחות יקר לעומת האלטרנטיבות, מבלי לפגוע ביכולת הבידוד והפרטיות.
    • עיצוב – תוכלו לבחור בין מחיצות שקופות לחלוטין, לשמירה מירבית על עקרון החלל הפתוח, עבודת הצוות והעיצוב הקיים, או לחדש ולרענן את החלל באמצעות מחיצות בגימורים שונים (פנלים בציפוי עץ, בד, ויניל, אלומיניום, שעם ועוד).
    YouTube video

    כיצד בוחרים מחיצות אקוסטיות אופן ספייס

    מחיצות אקוסטיות בחלל פתוח נועדו לשמור על open space אך להקנות לו מימד אישי ואינטימי, ממש כפי שמתאפשר ביצירת חיץ מסיבי יותר דוגמת קירות. על מנת לענות על שני צרכים אלה, חשוב לבחור את המחיצות המתאימות ביותר לכם, לעיצוב החלל הקיים, סביבת וסוג העבודה וכמובן, התקציב שעומד לרשותכם.

    • עובי – עובי המחיצה ישפיע רבות על יכולת הבידוד שלה מרעשים (אקוסטיקה) ומכאן שבסביבת עבודה צמודה ו-ווקאלית (טלמרקטינג למשל) יש צורך במחיצות עבות יותר, שכן יש להן יכולת בידוד גבוהה יותר מרעשים חיצוניים, גם במרחקים קצרים. בנוסף לכך, עובי המחיצה משפיע גם על תפקודה הפרקטי הנוסף – למשל, במחיצות עבות ניתן להעביר בצורה סמויה כבלי תקשורת, מה שלא מתאפשר במחיצות דקות יותר.
    • גובה – מכיוון שמחיצות open space אקוסטיות מאפשרות "להיות עם ולהרגיש בלי" חשוב להתאים את גובהן למטרה זו, מבלי לחטוא מהצורך+ ליצור חיץ אפקטיבי. הגבהים הסטנדרטיים נעים בין 120 ס"מ (גובה סטנדרטי למחיצות לשולחן משרדי) ועד 205 ס"מ (יצירת חיץ לחללי עבודה פרטיים – משרדים וחדרי ישיבות).
    • גימור – לגימור המחיצה יש תפקיד מכריע בעיצוב המשרד, כמו גם בשמירה על עבודת הצוות או תחושת הפרטיות. מחיצות שקופות למשל ישמרו בצורה אידיאלית על החלל הפתוח והעיצוב הקיים ולעומתן מחיצות בגימור ייחודי יעניקו פן עיצובי מרענן למשרד ויסייעו לשמור על תחושת הפרטיות, גם בעמדות עבודה שאינן גדולות.

    כותב המאמר: אלמוג קינן

    מאמר זה וכל התוכן באתר נכתב על ידי אלמוג קינן ואנשי מקצוע מנוסים בתחום פתרונות האוקסטיקה. כל זאת בכדי לתת לכם את המידע המדוייק והעדכני ביותר.

    מאמרים נוספים שיכולים לעניין אותך