תקרה אקוסטית שחורה

    להזמנות ומידע נוסף השאירו פרטים או התקשרו:
    053-633-0027

    בשליחת טופס זה הנך מאשר/ת את תנאי השימוש ואת מדיניות הפרטיות באתר.

    עיצוב החלל בתקרה אקוסטית שחורה, גם משמש כמבודד רעשים אבל הוא גם אלמנט עיצובי נהדר שמשדרג מראה של כל חדר, ובפרט חדרי משחקים, מסעדות, משרדי עבודה וחדרי מדיה. אם כן, התקנת תקרה אקוסטית שחורה הוא מעשה נועז שיכול לגרום לחלל המבנה להיות מסוגנן ומודרני ומתאים למקומות אירוח שונים. כל הפרטים במאמר הבא.

    יתרונות של תקרה אקוסטית שחורה

    • ניגודיות – בשל הכהות של אריחי התקרה השחורים, יבלטו מאפיינים אחרים בחדר שאנו רוצים שתשומת הלב תימשך אליהם. לדוגמה, ייתכן שנרצה שהמוקד של החדר יהיה יצירת אמנות, פיסול, קיר מסויים או רהיט. כמו כן, בבתי קולנוע ביתיים אריחי התקרה השחורים, ולעתים קרובות הקירות, יוצרים ניגודיות למסך וגורמים לו להיראות יוצא מן הכלל.
    • אקוסטיקה טובה יותר – תקרה אקוסטית שחורה, תמנע רעשים, הדים ותשפר את האקוסטיקה בחדר. 
    • אריחי תקרה שחורים גורמים לחלל להיראות קטן יותר – בעוד לבן משמש להרחבת חלל, ניתן להשתמש בשחור כדי ליצור מרחב אינטימי וקטן יותר מבחינה אופטית. זה יכול להיות מועיל אם יש לכם חלל עם תקרות גבוהות מאוד אבל אתם מרגישים שהוא פתוח ומרווח מדי. 
    • יתר על כן, חדרים עם תקרות גבוהות יכולים לפעמים להרגיש לא מאוזנים מכיוון שהחצי העליון של החלל, חשוף בהשוואה לחצי התחתון עם הרהיטים. לכן, תקרות שחורות יכולות לגרום לתקרה להיראות נמוכה יותר ובכך לגרום לחלל להיראות קטן יותר, אינטימי ומאוזן יותר. 
    • הסתרה – באמצעות התקנה של תקרה אקוסטית שחורה, ניתן להסתיר מאחורי האריחים את הכבלים של החשמל, הצנרת ותעלות שלא נראות טוב מבחינה אסתטית אבל חייבות להיות שם. זה נכון במיוחד בקולנוע ביתי שבו ניתן להרכיב רמקולים שחורים ומקרן לתקרה באופן שכמעט ולא מורגש וזה יהפוך את המסך למוקד החדר.

    איפה מומלץ להתקין תקרה אקוסטית שחורה

    ישנן הזדמנויות בלתי מוגבלות להפיק את המירב מאריחי תקרה שחורים בסביבה מסחרית. דוגמאות לכך הן במקומות אירוח, בחדרי ישיבות, באולמות תיאטרון, משרדי עבודה ועוד. כעת נסקור כמה מהם בפירוט רב יותר:

    אריחי תקרה שחורים לבתי קפה ומסעדות

    המטרה של בית קפה או מסעדה היא ליצור סביבה אינטימית לשיחה, אוכל ושתייה טובים. אריחי תקרה שחורים יוצרים את האווירה הנעימה שבה הלקוחות מרגישים בנוח. בנוסף לכך, ניתן לאזן את ההמולה של בית קפה עמוס על ידי התקנת אריחי תקרה שחורים אקוסטיים שסופגים רעשים חזקים ושומרים על צלילים נעימים בחלל. אריחים אלה יספגו את הרעש מהחדר ויעזרו לקדם את האווירה הנעימה והרגועה במקום. 

    אריחי תקרה למוקדים ומשרדים

    ראשית, בכל הנוגע למוקדים טלפוניים, תקרה אקוסטית שחורה יכולים להוות פתרון מצויין. מוקדנים צריכים להיות מסוגלים לשמוע בבירור את האדם איתו הם מדברים ולהיפך. אריחי תקרה בולמי רעש יסוו את רעשי הרקע הנוצרים משיחות אחרות.

    בנוסף, הדבר נכון לכל חלל משרדי. אקוסטיקה אפקטיבית קשורה ישירות לפרודוקטיביות מוגברת של כוח העבודה. כמו כן, הפרודוקטיביות עולה כאשר לכוח העבודה יש ​​סביבת עבודה איכותית. עובדים צריכים להרגיש מוערכים, נוחים ורגועים במסגרת העבודה הפיזית שלהם כדי להפיק את העבודה הטובה ביותר. איזו דרך טובה יותר להשיג זאת מאשר להתקין אריחי תקרה שחורים? הם מייצרים אווירה רגועה ונעימה, הם מפחיתים הסחות דעת ומספקים פרטיות על ידי ספיגת רעש והם נראים נהדר.

    ממה עשויה תקרה אקוסטית שחורה

    אריחי תקרה אקוסטיים שחורים יכולים להיות עשויים מחומרים אקוסטיים שונים כמו פיברגלס, גבס, עץ, פוליאסטר, מתכת, יריעות ויניל ועוד. החומר האקוסטי ממנו עשויה התקרה, לא משפיע על הצבע, שכן כיום ניתן למצוא תקרות אקוסטיות רבות שמגיעות בצבע שחור ועשויות מחומרי גלם שונים.

    סוגים של תקרות שחורות

    • תקרות דופלקס  – תקרה שחורה יכולה להתאים לחללי דופלקס, בהם ניתן להשתמש בצבעים מנוגדים של שחור ולבן שמוסיפים ייחודיות למראה המקום. התקרה יכולה להגיע בצורה מעוקלת או ישרה, והכל תלוי באופן העיצוב של החלל. כמו כן, ניתן לקבוע את התקרה כך שתשתלב עם התאורה שבחדר.
    • תקרה שחורה בשילוב עם גוונים אחרים  – תקרה שחורה ניתן לשלב עם צבעים לבנים וכך להרחיב את החדר מבחינה חזותית. 
    • סוג השחור – תקרות שחורות יכולות להגיע גם במרקם גם מבריק וגם במרקם מט, והבחירה תהיה בהתאם לשאר הפריטים בחלל ואופי המקום שאתם רוצים לשדר. 

    תקרה אקוסטית דקורטיבית

    על אף שהתקרה נמצאת בגובה, ואנחנו נוטים לשים לב אליה פחות, האמת היא שהיא תופסת שטח די גדול מהחלל. לכן, העיצוב שלה ישפיע גם על יתר החלל. לכן, מלבד התפקיד של התקרה האקוסטית כמשפרת אקוסטיקה ומונעת רעשים, תוכלו להשתמש בה כאלמנט עיצובי לכל דבר. 

    התקרות האקוסטיות מגיעות במגוון צורות, צבעים וטקסטורות, וכל לקוח יכול להתאים את התקרה לאופי המקום שלו. כך למשל, תקרה מעץ עשויה להתאים יותר לחלל הסלון, ואילו תקרת גבס עשויה להתאים יותר לבית הספר.

    בעולם המודרני כמעט כל סגנון ייחודי יכול להתאים לחללים שונים. על כן, תקרה אקוסטית שחורה היא פתרון אידיאלי ליצירת מראה מקורי, אינטימי, מקרה שמשדר יוקרה ונועזות. יתר על כן, מלבד האפקט החזותי המרהיב, היא משמשת כסופגת רעשים ומשפרת אקוסטיקה ולכן מתאימה למקומות הומי אדם כמו מסעדות או אולמות תיאטרון.

    כותב המאמר: אלמוג קינן

    מאמר זה וכל התוכן באתר נכתב על ידי אלמוג קינן ואנשי מקצוע מנוסים בתחום פתרונות האוקסטיקה. כל זאת בכדי לתת לכם את המידע המדוייק והעדכני ביותר.

    מאמרים נוספים שיכולים לעניין אותך