תקרה אקוסטית דמוי עץ

    להזמנות ומידע נוסף השאירו פרטים או התקשרו:
    053-633-0027

    בשליחת טופס זה הנך מאשר/ת את תנאי השימוש ואת מדיניות הפרטיות באתר.

    עץ טבעי הוא חומר יפהפה שתמיד משדר מראה נעים לעין, אך השימוש בו לצורך בידוד אקוסטי לחלל מהווה אתגר משום שהוא כבד ויש לו מגבלות העיצוב. לעומת זאת, להתקנת תקרה אקוסטית דמוי עץ, יש יכולות עיצוב כמעט בלתי מוגבלות המאפשרות להן להיות שימושיות עבור מגוון רחב של יישומים.

    למה לבחור בתקרה אקוסטית דמוי עץ

    מלבד העובדה שאם אתם מעוניינים בתקרה אקוסטית אז כנראה אתם צריכים אותה בשביל לבודד רעשים, כשאתם בוחרים בתקרה אקוסטית דמוי עץ, אתם גם מוסיפים פן דקורטיבי לחלל. תקרה דמוי עץ זמינה במגוון רחב של סגנונות – קווי מתאר, גווני עץ, פנלים וכו'. יתר על כן, לוחות תקרת עץ אקוסטיים מוסיפים למראה הטבעי של כל חלל, וזה מאפשר ללקוח לנצל את החמימות והאופי הטבעי של העץ, יחד עם שימוש באלמנט עיצובי גמיש ופונקציונלי להפליא.

    YouTube video

    השימושים השונים בתקרה אקוסטית דמוי עץ

    1. התאמה לעיצוב החלל – את אריחי התקרה דמוי עץ ניתן להתקין בחלל בצורה של אשכולות או מודולים דינמיים ולהשתמש במראה העץ כך שיתאים לחלל. מראה עץ מוסיף אווירת חמימות וביתיות לכל מקום, ומשרה רוגע רב בחלל. כמו כן, יתרה מהיתרון העיצובי והאסתטי שיש לעץ, בסופו של דבר זוהי תקרה אקוסטית שעשויה מחומרים מבודדי רעש, כך שהרווחתם שתי ציפורים במכה – גם יפה וגם שימושי.
    1. מתאים למשטחים גדולים  – תקרה אקוסטית דמוי עץ יכולה להתאים לחללים עם תקרה גדולה, ועל כן היא משפרת את האקוסטיקה של חללים גדולים כמו אולמות קולנוע, תיאטראות, אולמות ספורט וכן הלאה. 

    יתרונות השימוש בתקרה אקוסטית דמוי עץ

    נגישות 

    מעבר לכך שתקרה אקוסטית דמוי עץ מוסיפה לפן האסתטי של החלל, היא מקלה על הנגישות לתקרה במקרה שיש צורך בתיקונים או תחזוקה. כשהתקרה עשויה מגבס הרבה יותר קשה לגשת לתשתיות שמאחורי התקרה ויש צורך לבצע קידוחים שגוזלים יותר משאבים וזמן. יתר על כן, אין צורך להזיז את כל האריחים כדי לטפל בתקלה ספציפית, ואפשר להזיז רק את האריח תחתיו קיימת הבעיה.  

    יעילות אנרגטית

    התקנה של תקרה אקוסטית דמוי עץ מורידה את גובה התקרה. כתוצאה מכך, כמות החלל שצריכה להתחמם או להתקרר מצטמצמת וכך חשבונות החשמל נמוכים יותר. 

    התקנה פשוטה

    משום שאת לוחות העץ אין צורך לחבר באופן ישיר אל המבנה, ההתקנה שלהם היא פשוטה יחסית. את התקרה תולים על גבי מתלה ייעודי שיוצר משטח שטוח שעליו מתקינים את האריחים. על כן, בשל ההתקנה הנוחה, גם המחיר יורד.

    מבודדת רעשים

    תקרה אקוסטית דמוי עץ יעילה במיוחד בספיגה של רעשים חזקים וצלילים שמגיעים מלמטה, וכך היא מספקת ביצועי אקוסטיקה מרשימים למדי. 

    פתרונות אקוסטיקה לחדר שינה

    הסתרת התשתיות

    באמצעות התקנת תקרה אקוסטית דמוי עץ, תוכלו להסתיר את התשתיות השונות שקיימות במבנה. כך למשל, התקרה מסתירה ביעילות צינורות, חיווט חשמלי, תעלות ומערכות אחרות. על ידי הסתרת המערכות הפנימיות, האסתטיקה של החלל משתפרת משמעותית ללא צורך בתיקונים יקרים.

    התקנת גופי תאורה

    כשיש צורך להתקין גופי תאורה שונים כמו כמו מנורות תלויות, או מוצרי חשמל נתלים כמו מאוורר תקרה, התקרה האקוסטית דמוי עץ מאפשרת חיבור נוח של גופי התאורה שמתחברים בקלות אל אריחי התקרה. 

    עמידות בפני רטיבות ועובש

    על מנת להפוך את החלל להגייני ובריא יותר, התקנת תקרה אקוסטית דמוי עץ היא פתרון מצויין. החומרים מהם עשויה התקרה עמידים בפני עובש ורטיבות, ולכן תקרה כזו מתאימה גם לחללים כמו מטבח או מקלחת.

    לסיכום, לתקרה אקוסטית דמוי עץ יש יתרונות ושימושים רבים. מצד אחד, היא מוסיפה רבות לאסתטיקה של החלל בשל המראה הטבעי של העץ, ומצד שני היא מבודדת מצויין רעשים בחלל, מסתירה את התשתיות הפנימיות של החלל ומאפשרת נגישות קלה אליהן.

    כותב המאמר: אלמוג קינן

    מאמר זה וכל התוכן באתר נכתב על ידי אלמוג קינן ואנשי מקצוע מנוסים בתחום פתרונות האוקסטיקה. כל זאת בכדי לתת לכם את המידע המדוייק והעדכני ביותר.

    מאמרים נוספים שיכולים לעניין אותך