קבלן בידוד אקוסטי

    להזמנות ומידע נוסף השאירו פרטים או התקשרו:
    053-633-0027

    בשליחת טופס זה הנך מאשר/ת את תנאי השימוש ואת מדיניות הפרטיות באתר.

    בין אם אתם משפצים מבנה קיים או בונים מבנה חדש מאפס, בידוד אקוסטי הוא חלק מרכזי בכל בנייה של מבנה המכיל חללים גדולים שיכולים ליצור תהודה. בידוד אקוסטי איכותי, יכול לשפר משמעותית את איכות החיים של השוהים בחלל, וכן למנוע דליפת רעשים בין חדרים וקומות שונות. בכדי שנוכל לעשות את הבידוד האקוסטי שלנו בצורה הטובה והאיכותית ביותר, יש לפנות לאנשים המקצועיים והטובים ביותר בתחום – קבלני בידוד אקוסטי. 

    אקוסטיקה היא תחום שלמרבה הצער הרבה אנשים לא מודעים אליו. בנייה נטולת בידוד אקוסטי יכולה ליצור לא מעט בעיות בחיינו, בין אם מדובר על מבנה המשמש לעבודה לבין אם מדובר במבנה מגורים. דוגמאות נפוצות במיוחד כוללות תהודה בחללים גדולים או זליגה של רעשים בין דירות בבנייני מגורים. בכדי להימנע מסכסוכים עם השכנים על רעשים מהדירה שלכם או שלהם, מומלץ להקדים תרופה למכה ולבצע בידוד אקוסטי איכותי לחלל שלכם. 

    מה זה בידוד אקוסטי?

    לאלו מכם שלא מכירים את המושג, הכוונה במושג בידוד אקוסטי היא להתקנת חומרים מבודדי רעש בקירות, בתקרה וברצפה, בכדי ליצור מעין "שכבת הגנה" לרעשים בין הדירה שלכם לבין העולם החיצון, וכן על מנת למנוע מצב בו יש הד בחלל שלכם, בהנחה שאתם לא מעוניינים להרגיש שאתם נמצאים בתוך מערה במשך רוב שעות היום. 

    יש לציין שבידוד אקוסטי הינו חלק אינטגרלי מתהליך הבניה, ומתבצע או במהלך הבניה עצמה או במסגרת שיפוצים למבנה קיים. על כן, ביצוע בידוד אקוסטי מתרחש רק באמצעות קבלני בידוד אקוסטי מוסמכים ומקצועיים, שהם הגורם המוסמך ביותר לביצוע עבודת הבידוד בצורה הטובה והנכונה ביותר. בטרם הבנייה, מומלץ להתייעץ עם קבלן בידוד אקוסטי מוסמך לטובת הבנת הצרכים שלכם ורמת הבידוד הנדרשת.

    מתי צריך לעשות בידוד אקוסטי?

    בגדול, נרצה לבצע בידוד אקוסטי לחלל שלנו בכל מקרה בו נרצה לבודד את החלל מרעשים חיצוניים, ואת העולם החיצוני מרעשים המתרחשים בתוך החלל עצמו. דוגמה נפוצה למקרה הראשון, היא דירות הממוקמות באזורים עירוניים סואנים ורועשים. כל מי שיצא לו לגור בקרבת רחוב ראשי ודאי מודע לכמות הרעשים הבלתי נסבלת, הנגרמת כתוצאה מצפירות כלי רכב, עבודות בניין קרובות וההמולה של העיר. במקרים מסוג זה, בידוד אקוסטי לדירה הוא מה שיכול לעשות את ההבדל בין רמת חיים גבוהה ונוחה לבין להתעורר כל בוקר לקולות צפירות של רכבים העומדים בפקקים. 

    דוגמה למקרה השני, בו נרצה לבודד את העולם מרעשים המתרחשים בתוך החלל שלנו, יכולה להיות מקרים בהם העבודה, התחביבים או שגרת חיינו גורמים לרעש רב שעשוי להוות מטרד על השכנים ועל העולם שבחוץ. 

    בנוסף, בידוד אקוסטי יכול לענות גם על צרכים הרבה יותר נקודתיים, כגון אקוסטי לצנרות ביוב, או מניעת תהודה בחללים גדולים.

    איך לבחור קבלן בידוד אקוסטי?

    בדומה לבחירה של כל קבלן או איש מקצוע הלוקח חלק בפרויקט שלכם, גם במקרה של בידוד אקוסטי תרצו לוודא שהאדם אותו שכרתם יעמוד ברף גבוה של מקצועיות ואיכות עבודה. לפני שנבחר קבלן בידוד אקוסטי עבור הפרויקט שלנו, נרצה לדעת שהעבודות אותן הקבלן מבצע אכן מבצעות את מטרתן. לכן, יש ללכת על אנשי מקצוע בעלי המלצות וחוות דעת מלקוחות קודמים, שיוכלו להעיד שהבידוד האקוסטי אכן מבודד כראוי. 

    מאמרים נוספים שיכולים לעניין אותך