פתרונות אקוסטיקה במרפסת

    להזמנות ומידע נוסף השאירו פרטים או התקשרו:
    053-633-0027

    בשליחת טופס זה הנך מאשר/ת את תנאי השימוש ואת מדיניות הפרטיות באתר.

    יש לכם מרפסת בבית, אבל במקום להנות ממנה אתם סובלים מרעשי הרחוב הסואן? אתם לא לבד. אחת הבעיות הנפוצות של מרפסות ביתיות, היא הרעש שהן צוברות היישר מן הרחוב וגלי הקול שמטפסים מעלה, ומוצאים להם את המרפסת ככר נוח לקליטה. אם גם אתם רוצים להנות מפרטיות משפחתית, מרגעים של 'ביחד' בלי רעש החודר מן החוץ, הכתבה הזו מיועדת עבורכם.

    אפיון הדציבלים במרפסת

    כדי להגיע לרמת בידוד גבוהה בתוך המרפסת, המשימה הראשונה, היא לאבחן בעזרת אנשי מקצוע את רמת הדציבלים שמגיעים לעבר המרפסת שלכם. ומדוע? כיוון שכפי רמת הדציבלים, כך באופן יחסי תהיה גם רמת הבידוד האקוסטי. אינה דומה מרפסת השוכנת ביישוב אקזוטי ושקט, לזו הנמצאת ליד כביש סואן. וכדי להגיע לפתרון מדויק, ראשית יש להתאים את רמת האיטום בהתאם לתנאי המרפסת.

    חיפוי אקוסטי למרפסת

    חשוב לדעת, שגם אם המרפסת שלכם כבר בנויה ועומדת, אין זה אומר שכעת, על מנת לבודד אותה מרעשים – תאלצו לשפץ אותה מחדש. כיום ניתן למצוא מגוון רחב של פתרונות אקוסטיים, המאפשרים חיפוי נרחב של הקירות ואפילו התקרה והרצפה, על ידי חומרים מגוונים: ספוגים, שעם, צמר סלעים ועוד, בהתאם לתקציב ולרמת הבידוד הדרושה למרפסת.

    בידוד מרעשי שכנים

    שכנים יכולים להרעיש לא פחות מהמולת הרחוב. במיוחד אם הם נוהגים לחגוג בדיוק באמצע הלילה, בזמן שאתם מעוניינים במעט פרטיות במרפסת. אבל אל דאגה, עם הפתרונות האקוסטיים הנכונים, השכנים יוכלו לחגוג עד הבוקר, אבל אתם לא תשמעו מאומה ותוכלו להנות ממרפסת שקטה, נעימה וללא מפריעים חיצוניים.

    פתרונות אקוסטיקה לזליגת קול במרפסת

    גם אתם אוהבים לבצע שיחות אישיות ואינטימיות באוויר הצח במרפסת? אפשר להבין. אבל לא הייתם רוצים לגלות, שאחד מן השכנים או הדיירים הסמוכים, מצותת לכם בטעות או בכוונה. הפתרונות האקוסטיים, דואגים גם לבעיה זו, כיוון שהם מונעים את זליגת הקולות שבמרפסת החוצה, ומאפשרים לכם לשוחח ככל העולה על רוחכם, מבלי שמאזינים בלתי רצויים ילוו את השיחה.

    אקוסטיקה לחגיגה מתמשכת

    אוהבים לעשות מסיבות עמוק אל תוך הלילה? במרפסת רגילה תאלצו להימנע מכך, אלא אם כן אתם גרים באזור המרוחק ממקום יישוב ושכנים הנמים את שנתם בלילה…אבל אם אתם גרים ליד אנשים ומעוניינים לחגוג מבלי להפריע לאילו הגרים לידכם, מרפסת אקוסטית היא הפתרון שלכם. בעזרת פתרונות אקוסטיים מותאמים אישית, תוכלו לחגוג אל תוך הלילה, מבלי שתפריעו לאף אחד מסביבכם. מושלם, לא?

    פתרונות אקוסטיים לרצפת המרפסת

    מכירים את זה שהשכן הזקן עולה להתלונן שהילדים דפקו כדור מעליו במרפסת? תופעה מוכרת, אבל בעלת פתרון יצירתי. רצפה אקוסטית, מאפשרת מניעה של זליגת רעשים, כלפי הקומה שמתחת ומאפשרת לכם להימנע מחיכוכי שכנים. וכן, גם בשביל רצפה אקוסטית במרפסת, אין צורך לפרק את רצפת המרפסת, אלא ניתן לחפות אותה בחומרים אקוסטיים, אשר יגביהו מעט את הרצפה ויאפשרו את השקט והשלווה.

    פתרונות אקוסטיים לתקרת המרפסת

    ייתכן שאתם דווקא מן הצד השני, הסובל נוראות מדפיקות וגרירות של השכנים במרפסת מעליכם. האם נגזר עליכם לסבול? כמובן שלא. גם לבעיה זו קיימת פתרון אקוסטי יצירתי, שמאפשר את חיפוי התקרה בחומרים אקוסטיים מבודדים, שמונעים מהרעש שנובע מהקומה מעל, להגיע אל תוך המרפסת שלכם, ומאפשרים לכם חממה אקוסטית חווייתית באוויר הפתוח וללא הפרעות שמע.

    למרות שמרפסת באופייה סופגת רעשים, ניתן לייצר עבורה פתרונות אקוסטיים מגוונים, החל מן הקירות ועד הרצפה והתקרה. ובכך לאפשר הנאה מרבית ממרפסת מבודדת, ללא רעשי לוואי היוצאים ממנה או נכנסים אליה.

    כותב המאמר: אלמוג קינן

    מאמר זה וכל התוכן באתר נכתב על ידי אלמוג קינן ואנשי מקצוע מנוסים בתחום פתרונות האוקסטיקה. כל זאת בכדי לתת לכם את המידע המדוייק והעדכני ביותר.

    מאמרים נוספים שיכולים לעניין אותך