פתרונות אקוסטיים לחדר שינה

    להזמנות ומידע נוסף השאירו פרטים או התקשרו:
    053-633-0027

    בשליחת טופס זה הנך מאשר/ת את תנאי השימוש ואת מדיניות הפרטיות באתר.

    חדר השינה אמור להוות את אי השקט והשלווה, בתוך ים החיים השוטפים. מה היינו עושים בלעדיו? בלי המיטה המוכרת שלנו ובן/בת הזוג שלנו שמוסיף לרוגע ולשלווה. אבל כשהשקט אמור להשתרר… הוא מופר באחת, מרעשי רקע, שנובעים מהרחוב, או מהחדרים השונים בבית, ואז? חדר השינה מאבד מקסמו. ואסור שזה יקרה! לשם כך, אספנו עבורכם היום, את כל האלמנטים לפתרונות אקוסטיים המיועדים לחדר השינה, כדי ששם אתם, תתחילו להנות משקט עמוק ואמיתי, שישפיע על איכות חייכם ועל הקשר הזוגי.

    השגת בידוד אקוסטי מקסימלי

    כדי להשיג את הבידוד המקסימלי לחדר השינה, חשוב לדעת מהי רמת הרעש אותה אתם רוצים לחסום. ככל שהרעש מורכב מדציבלים גבוהים יותר, כך רמת הבידוד תהיה גבוהה יותר בהתאמה. ולכן, טרם הזמנת ובניית הבידוד, יש לאפיין את רמת הרעש החודר, על ידי איש מקצוע שיעניק לכם דיאגנוזה, בעזרת ציוד מקצועי ומונחים מגדירים.

    חיפוי אקוסטי לקירות בחדר השינה

    אז מה, להתחיל לפרק עכשיו את חדר השינה מהיסוד, רק בשביל לבנות קיר אקוסטי שיבודד רעשים? כמה כיף שיש פתרונות קלים יותר! חיפוי אקוסטי לקירות, מאפשר להשתמש בקיר קיים ולהרכיב עליו שכבה מבודדת. בלי שבירת קירות, בלי הקמת בטונים, ובלי בלגן של שיפוצים. חיפוי הקירות משתמש בחדר הנתון ומשאיר אותו באותו המצב, רק עם תוספת של קירות המחופים מבפנים, בחומרים אקוסטיים מבודדי רעשים.

    תקרת טיח אקוסטי

    איך ליצור חדר אטום לרעש?

    שוכנים במקום מגורים סואן במיוחד? מתגוררים על יד הכביש הראשי או תחנת הרכבת? גם עבורכם יש פתרון אקוסטי זמין. כדי להשיג חדר האטום לרעש בצורה אבסולוטית, ניתן לחפות, בנוסף לקירות, גם את הרצפה והתקרה בחומרים מבודדים מתאימים, ועל ידי כך ליצור חממה אקוסטית, המבודדת מרעשים מכל צדדיה ומרכיביה. 

    תקרה אקוסטית לחדר שינה

    השכנים שמעליכם לא גומרים להרעיש? אם הם אילו שגורמים את הרעש העיקרי בחדר השינה שלכם, תוכלו לפתור זאת בקלות, על ידי בניית תקרה אקוסטית לחדר השינה. ביצוע תקרה אקוסטית לחדר השינה, יבוצע בדרך כלל, על ידי הוספת חומר בידוד לתקרה, דבר המכונה: הנמכת תקרה. התקרה בחדר השינה תונמך בצורה מינורית, אך הרעשים הבוקעים מלמעלה ייעלמו לגמרי, על ידי התקרה המבודדת.

    בידוד אקוסטי לרצפה

    הרעש שמגיע אליכם הוא דווקא מלמטה? בעיה מוכרת, עם פתרון יעיל ונעים. כדי לחפות את הרצפה ולמנוע מרעשים לחדור דרכה, ניתן להשתמש בפרקטים ייחודים, אשר מוסיפים נוי לחדר, אך הכי חשוב – מבודדים רעשים ומהווים הפרדה מוחלטת בין שאון העולם החיצון לשקט ולשווה שבחדר השינה. הפרקטים קלים להתקנה ולניקוי ומבודדים אתכם גם מהכיוון ההפוך, מחדר השינה שלכם, לכיוון מטה, כך שבעזרתם נשמרת גם הדיסקרטיות הביתית.

    כשאקוסטיקה ואסתטיקה נפגשים

    למרות שמטרת האקוסטיקה והבידוד היא חד משמעית להפחית רעשים, בפועל, החיפויים האקוסטיים מגיעים במגוון תצורות מעוצבות ודקורטיביות, שבנוסף לבידוד גם משרות בבית יופי וחן מיוחד. לא חייבים לשפץ את הבית מהיסוד, ניתן להוסיף לו חיפויים יפיפיים, שימנעו מרעשים חיצוניים לחדור פנימה וישיגו את התוצאה המושלמת של נוחות עם יופי.

    ישנם פתרונות אקוסטיים רבים, שמאפשרים לחדר השינה להישאר בועה שקטה ואינטימית, בלי רעשים טורדי מנוחה ואפילו רעשים פנימיים העולים מן הבית, של הילדים החוגגים עד שעות מאוחרות. הכיף הגדול בבשורת האקוסטיקה, היא שאין צורך ליצור את חדר השינה מחדש, אלא ניתן להשתמש בקיים, על ידי חיפויים של כל צדדי החדר, מהתקרה, עד לרצפה והקירות. וכן, יש גם בונוס! ביכולתם של חיפויי האקוסטיקה להוסיף נוי ייחודי בחדר ולגרום לחדר השינה שלכם להראות חדש, משופץ ודקורטיבי.

    כותב המאמר: אלמוג קינן

    מאמר זה וכל התוכן באתר נכתב על ידי אלמוג קינן ואנשי מקצוע מנוסים בתחום פתרונות האוקסטיקה. כל זאת בכדי לתת לכם את המידע המדוייק והעדכני ביותר.

    מאמרים נוספים שיכולים לעניין אותך