פתרונות אקוסטיים לגינה

    להזמנות ומידע נוסף השאירו פרטים או התקשרו:
    053-633-0027

    בשליחת טופס זה הנך מאשר/ת את תנאי השימוש ואת מדיניות הפרטיות באתר.

    יש לכם גינה? זכיתם. אבל אם במקום להנות בה, אתם סובלים מרעש והמולת הרחוב שחודר פנימה, דעו, אתם לא לבד! קיימים מגוון פתרונות בשוק, שיוכלו לאפשר לכם, להנות מהגינה בצורה מושלמת, ובלי רעשי רקע שמפרים את שלוותכם וגורמים לכם להצטער על כך, שבחרתם לבלות את זמנכם בגינה.

    פתרונות אקוסטיים אפשריים לגינה

    בשונה מפתרונות רגילים לבידוד אקוסטי ביתי, בידוד אקוסטי לגינה, דורש חומרים אשר עמידים לתנאי מזג האוויר והאקלים הקיצוני הארצישראלי. ולכן, ישנה חשיבות רבה, לבחירת החומר האקוסטי המבודד, שיהיה מותאם באופן אישי לבידוד גינה או שטח פתוח, על מנת שלא תגלו את עצמכם סובלים שוב מרעש הרחוב החודר, עקב שחיקה או בלאי של המרכיבים האקוסטיים.

    קיר אקוסטי לגינה

    הפתרון הפופולארי לבעיית הבידוד, הוא בניית קיר אקוסטי, אשר מפחית רעשים חיצוניים ואף קולט אל תוכו קרני שמש מזיקות. הרכבת הקיר הינה קלה ופשוטה, בדומה לצורה בה מרכיבים קיר גבס. ניתן להתאים את הקיר לכל מקום ברחבי הגינה, גם בתוככי שיחים סבוכים או בינות למזגנים. מומלץ לתכנן היטב ומראש את השטח, אותו תחפצו שהקיר האקוסטי יבודד.

    החשיבות של בידוד אקוסטי חיצוני

    בשונה מפתרונות אקוסטיים המותאמים אל פנים הבית, בידוד אקוסטי חיצוני, מאפשר עמידות איתנה מול פגעי מזג האוויר השונים, גשם ושמש כאחד. בנוסף, בשונה מבידוד ביתי המוצמד אל הקיר, על הבידוד האקוסטי החיצוני להיות דקורטיבי ונאה מצידו השני, כיוון שבדרך כלל הוא ניכר לעין כלפי הרחוב ואינו מובלע בתוך הקיר.

    יתרונות של קיר אקוסטי לגינה

    קיר אקוסטי לגינה, נועד אמנם כדי להגן מפני רעשים, אך בפועל, לאילו הגרים בקרבת כבישים, רכבות, מפעלים או מכוניות (ומי לא גר קרוב לכאלו מקומות….?) הוא מהווה גם פתרון לבעיית זיהום האוויר, בכך שהוא קולט את הפיח ומונע ממנו להסתנן אל עבר הגינה ולמלא אותה חלילה באדים רעילים. כך שבנוסף להיותו יוצר חממה קולית מוגנת, מהווה הקיר האקוסטי גם הגנה בלעדית מפני זיהומי האוויר השונים.

    גדר אקוסטית שקופה

    רוצים לבודד את עצמכם מן הרעשים, בלי לבודד את עצמכם מן הנוף הנשקף מן הגינה? גם זה אפשרי. בעזרת גדר אקוסטית שקופה, תוכלו גם אתם להימנע מהמולת הרחוב, אך לשמור על הנוף הנשקף, מבלי חומר או מחיצה שיסתירו אותו ממכם. הגדר השקופה מומלצת במיוחד עבור וילות נופש, אשר אמורות להעניק לנופשים, שקט ושלווה במקביל לנוף עוצר נשימה.

    לוחות אקוסטיים מומלצים לגינה

    הלוחות האקוסטיים, הם אילו שבסופו של דבר מרכיבים את המחיצה האקוסטית, ולבחירתם ישנה השפעה הרת גורל על עמידות ואיכות הגדר האקוסטית. אילו לוחות אקוסטיים מומלצים לגינה? אילו שמצד אחד מבודדים מהרעש, אך מצד שני, במקביל, הם עמידים בתנאי מזג האוויר ואפילו מסננים קרני שמש.  ישנם חומרים שונים, כמו: וויספר, שעם וצמר סלעים, והבחירה בהם חייבת להיעשות על ידי אפיון מקיף של אנשי המקצוע, בהתאם לנתוני השטח של הגינה וסביבתה.

    כיצד ניתן לאטום גינה מבחינת אקוסטית?

    הכלל גורס, שהיכן שיכול לעבור מים, יכול לעבור גם קול. מסיבה זו, אופן, צורת ותכנון האיטום מושפעים רבות מכלל זה, וישנם שימושים רבים באלמנטים מדעיים וכימיים, כדי לבחור את החומר המתאים לאיטום בהתאם לנתונים הסביבתיים, תקציב הלקוח והמוצר אותו הוא רוצה להפיק על מנת לבודד רעשים.

    בידוד אקוסטי כפול לגינה

    גרים בקרבת מקום רועש במיוחד? שוהים ליד מפעל עם מכונות? ייתכן שבידוד אקוסטי רגיל לא יתאים לכם, וכדי לפתור את בעיית הרעש, יהיה מומלץ עבורכם להשתמש בבידוד כפול. עוצמת הבידוד היא נגזרת אוטומטית מרמת הדציבלים השוכנים בקרבת הגינה, ככל שהדציבלים יהיו גבוהים ועוצמתיים יותר, כך ביחס תואם תהיה גם רמת הבידוד הנדרשת לגינה.

    מתי כדאי לבצע בידוד אקוסטי לגינה?

    מוטב לבצע את עבודות הבידוד יחד עם חניכת הגינה או קנייתה. לפתרונות הבידוד האקוסטיים, ישנם השפעה רבה על אופי הגינה ואפילו צורתה או המבנה שלה, ולכן, ככל שהפתרון יוקם בשלב ראשוני יותר, כך תקבל הגינה במהירות רבה יותר צורה, בידוד ובעיקר תהווה אי של רוגע ושלווה.

    לסיכום, ישנם פתרונות אקוסטיים רבים לבידוד רעשים בגינתכם. תנו לאנשי המקצוע לבחור עבורכם את הפתרון המתאים ולאפשר לכם להתחיל ליהנות מגינה מבודדת, החסינה מרעשים חיצוניים.

    כותב המאמר: אלמוג קינן

    מאמר זה וכל התוכן באתר נכתב על ידי אלמוג קינן ואנשי מקצוע מנוסים בתחום פתרונות האוקסטיקה. כל זאת בכדי לתת לכם את המידע המדוייק והעדכני ביותר.

    מאמרים נוספים שיכולים לעניין אותך