חיפוי קיר גלי – פתרון אקוסטי עיצובי

    להזמנות ומידע נוסף השאירו פרטים או התקשרו:
    053-633-0027

    בשליחת טופס זה הנך מאשר/ת את תנאי השימוש ואת מדיניות הפרטיות באתר.

    רעש הוא מפגע שמפריע לכולם והוא מפגע שלא מבחין בין מרחב ציבורי למרחב פרטי. ישנם פתרונות רבים להתמודדות עם רעשים וזאת בהתאם לסוג המבנה (השימוש, המיקום והסביבה, סוג הבנייה וכדומה).

    אולם במצב בו המבנה וקירותיו כבר קיימים ויש צורך לשפר את רמת האקוסטיקה בלי לשבור קירות, להחליף דלתות או חלונות, ניתן להשתמש בחיפוי קיר שהוא פתרון ישים וקל ויותר מכך מאד עיצובי וסגנוני. חיפוי קיר גלי הוא אחד מסוגי החיפויים המעניינים ושוברי השגרה העיצובית הקיימים. 

    מהו חיפוי קיר אקוסטי?

    חיפוי קיר אקוסטי הוא חיפוי לקיר שאינו אקוסטי או תוספת בידוד אקוסטי לקיר אקוסטי. לכל קיר מעבר לתפקיד העיקרי שלו של פיצול המרחב לחללים שונים ויצירת הפרדה,  יש תפקיד נוסף והוא, חסימת רעש שנוצר בין ובתוך החללים במבנה וחסימת רעש שמגיע מהסביבה החיצונית. חיפוי קיר אקוסטי נדרש כאשר הקירות הקיימים לא מספיקים מבחינת צרכי הבידוד אקוסטי של הדיירים ועל כן תוספת חיפוי נותנת מענה בכך שהיא מגדילה את רמת הבידוד האקוסטי.

    למה דווקא חיפוי קיר אקוסטי?

    מכיוון שיש כאן רווח כפול, מצד אחד חיפוי קיר אקוסטי נותן חיזוק ותוספת לצורכי הבידוד, מצד שני חיפוי קיר בצורה נכונה ומותאמת מוסיף סגנון וצבע, יכול ליצור אשליה של גודל שונה של החדר, יכול לסייע להפריד אזורים במבנה ובכלל מציע שבירת שגרה עיצובית של כל סוג מבנה אם זה בית מגורים, מבנה ציבורי, משרד, אולם תצוגה וכל חלל שהוא. קירות חיפוי מגיעים בעיצובים וצבעים שונים שתורמים לייחודיות החלל ובמקרים של חברות ועסקים אפילו תורמים לשמירה על רמת המיתוג ולשדר יוקרתיות. 

    חיפוי קיר גלי

    אחד מסוגי החיפויים המעניינים ביותר הוא חיפוי בצורת גל. חיפוי גל יכול להגיע בצורת גל גדול או גל קטן, בסגנון טרפזי, מעוגל ועוד. חיפוי קיר גלי מאפשר "שבירה" של המבנה השכיח והשגרתי של קיר מלבני ישר, הקיר הגלי מהווה מקור ל"משיכת מבטים" ויוצר אווירה יוקרתית, מושקעת ובוודאי ייחודית. מעבר לסגנון גלי   של קיר החיפוי ניתן למצוא חיפויים דמויי עץ, אבן, לבנים ואפילו לתלת מימד.

    ממה עשויים חיפויי קיר אקוסטיים?

    חיפוי קיר אקוסטי מגיע בצורת לוחות – פנלים מיוחדים העשויים מחומרים חוסמי רעש, כמו צמר אקוסטי, יריעות אקוסטיות ועוד. ישנם גם חיפוי קירות שאינם אקוסטיים אלא רק למטרות עיצוב וסגנון. 

    כיצד מרכיבים חיפוי קיר?

    ישנן שיטות הרכבה שונות והכל בהתאם לסוג החיפוי, האופן בו הוא מגיע וגודלו. יש לוחות חיפוי קיר שניתנים להדבקה, יש לוחות שנתפסים עם קליפסים או עם ברגים על פסי פנלים שהוברגו על הקיר. בחלק גדול מהמקרים ניתן לבצע את פעולת ההרכבה של החיפוי בעצמכם.

    חיפוי קיר אקוסטי הוא כבר מזמן לא רק תוספת לקיר קיים כדרך לשפר את הבידוד האקוסטי של סביבת המבנה בו אתם עובדים או גרים, אלא הוא כבר טרנד עיצובי פופולרי המעניק גם תוספת עיצובית ייחודית לקיר ולחללים. הוא מגיע בסגנונות שונים כמו קיר גלי ומגיע בצבעים שונים ויכול להיות מתוקן במקומות שונים במבנה.  

    מאמרים נוספים שיכולים לעניין אותך