גופי תאורה לתקרה אקוסטית

    להזמנות ומידע נוסף השאירו פרטים או התקשרו:
    053-633-0027

    בשליחת טופס זה הנך מאשר/ת את תנאי השימוש ואת מדיניות הפרטיות באתר.

    בין אם מדובר בסלון גדול במיוחד או בבניין משרדים, חללים גדולים נוטים ליצור הד שעשוי להיות מעיק לאורך זמן. הפתרון הנפוץ ביותר לבעיה זו הוא התקנת תקרה אקוסטית בחלל. תקרות אקוסטיות עשויות מחומרים שונים מהם עשויות תקרות בטון רגילות ובנויות באופן מעט שונה, המצריך מאיתנו להתקין גופי תאורה מיוחדים המותאמים לתקרות אקוסטיות.

    כשאנו בונים תקרה אקוסטית או ממירים תקרה קיימת לתקרה אקוסטית, עלינו לקחת בחשבון את גופי התאורה בהם נשתמש להארת החלל. בכדי שהתקרה האקוסטית תוכל לשאת את משקל גופי התאורה, וכן בכדי שאותם גופים לא יפגמו בפונקציונליות של התקרה האקוסטית, יש להתקין גופי תאורה מיוחדים. לרוב, גופי התאורה לתקרות אקוסטיות הינם גופי תאורה שטוחים יחסית, כגון אותם פאנלים של נורות לד המוכרים מבנייני משרדים ומבנים ציבוריים גדולים.

    מה מיוחד בגופי תאורה לתקרות אקוסטיות?

    בכדי להבין מדוע יש צורך בגופי תאורה מיוחדים לתקרות אקוסטיות, יש להבין מה היא מטרת התקרה האקוסטית מלכתחילה. כפי שציינו מקודם, תקרות אקוסטיות מותקנות בחללים גדולים בכדי למנוע היווצרות הדים המפריעים לשגרה היומיומית. 

    הדבר הראשון עליו נרצה לשים דגש, אם כך, הוא העובדה שמדובר בחללים גדולים. על גופי התאורה לענות על הצורך הבסיסי של תאורת החלל, לכן עליהם להיות מסוגלים להפיץ אור בחלל גדול. כמו כן, על גוף התאורה להיות חסכוני בחשמל כמה שאפשר, כיוון שלרוב מוסדות ובנייני משרדים המשתמשים בגופי תאורה לתקרות אקוסטיות צריכים להשאירם דלוקים לאורך רוב שעות היום.

    נושא נוסף עליו נרצה להרחיב הוא עניין האסתטיקה. בבחירת גופי תאורה לתקרות אקוסטיות, נרצה שגוף התאורה שלנו יתאים כמה שרק אפשר לתקרה וישתלב בה באופן מושלם. כיוון שבמרבית המקרים מדובר על תקרות גדולות בחללים גדולים, גופי התאורה יהיו לרוב בעלי מבנה שטוח ורחב, ולא כמו גופי תאורה בעלי נוכחות חזקה כגון נברשות או "נורות קבלן". 

    מבחינה אסתטית, ישנם אינספור עיצובים שונים לגופי תאורה לתקרות אקוסטיות שיתנו צבע ואופי לחלל, החל מפאנלים פשוטים של נורות לד לגופי תאורה אבסטרקטיים המעוצבים באופן מיוחד לסגנון האדריכלי של פנים המבנה. 

    גופי תאורה נפוצים לתקרות אקוסטיות

    תוך התייחסות לדגשים המפורטים למעלה, אין זו הפתעה שגוף התאורה הפופולרי ביותר לשימוש בתקרות אקוסטיות הוא פאנל לד. פאנלים מסוג לד עונים בצורה מרשימה במיוחד על כל הדרישות מגופי תאורה בתקרות אקוסטיות, ומצטיינים במיוחד בתחום הפצת אור בחללים גדולים, אורך חיים ארוך במיוחד, חיסכון בחשמל וטווח עיצובי רחב. 

    יתרונות נוספים של פנלי לד לשימוש בתקרות אקוסטיות כוללים גם פליטת חום נמוכה וידידותיות לסביבה – נושא חשוב מאין כדוגמתו בימים אלו. 

    אם חשקה נפשכם בגופי תאורה מיוחדים ומסוגננים במיוחד, תשמחו לדעת שלא חסרים פנלי לד וגופי תאורה מותאמים לתקרות אקוסטיות בעיצובים שונים ויוקרתיים, ואף כאלו המיוצרים באופן אישי שיותאם כמו כפפה לסגנון האדריכלי של ביתכם או בניין המשרדים שלכם. 

    מאמרים נוספים שיכולים לעניין אותך