פתרונות אקוסטיקה בדירה

    להזמנות ומידע נוסף השאירו פרטים או התקשרו:
    053-633-0027

    בשליחת טופס זה הנך מאשר/ת את תנאי השימוש ואת מדיניות הפרטיות באתר.

    יש לכם דירה משלכם? מקסים. אבל יכול להיות שלפעמים אתם מרגישים, שהדירה היא לא כל כך שלכם…אלא בעיקר של ילדי השכנים המרעישים, השכן שלומד נגינה, או ילדי השכנים שמשחקים בכדור מעליכם ומפריעים למנוחתכם. גם אתם הייתם רוצים להיות בדירה לגמרי משלכם, כזו שאתם מחליטים על רמת הרעש שלה, בלי תכתיבי שכנים או סביבה? אם התשובה היא 'כן' נלהב, פתרונות אקוסטיקה לדירה, זה בדיוק מה שאתם צריכים, כדי להתחיל להנות מאיכות חיים שקטה.

    מדידת הרעש החודר לדירה

    השלב הראשוני, עוד טרם בחירת חומר הבידוד ויצירתו, הוא אבחון מקיף של עוצמת הבידוד לה אתם זקוקים כדי לאפשר לעצמכם שקט ואיכות חיים. ככל שהרעש החיצוני רב ועוצמתי יותר, כך באופן ישיר תהיה רמת הבידוד הנדרשת. ולכן, יש לקבל אבחון מקיף של איש מקצוע מומחה, על מנת לקבל מידע על עוצמת הבידוד לה אתם נדרשים כדי לבודד את הדירה ולמנוע מרעשי הרחוב או הבניין לחדור פנימה.

    פתרונות אקוסטיים לקירות הדירה

    הידעתם שגבס מהווה יחידה אקוסטית? לעיתים, קיר גבס מהווה פתרון מספיק לרעש מינורי. אך כאשר הרעש עוצמתי יותר, קיר או מחיצות גבס לא מספיקים למניעת הרעשים, ולשם כך ישנם פתרונות אקוסטיים מגוונים, המאפשרים בידוד בהתאם לרמת הרעש החודרת לדירה, כמו גם לרמת הרעש הנובעת מתוכה.

    חיפוי קירות הדירה

    פתרונות אקוסטיים לדירה, אינם דורשים שיפוץ מן היסוד או בניית קירות חדשים. בעזרת חיפוי הקירות, ניתן ליצור בידוד עוצמתי שבנוסף להיותו יוצר בועה אקוסטית, הוא מאפשר חיפוי דקורטיבי הנותן טעם ומראה חדש לבית, ומשלב בין נוחות שקטה ופרטיות נעימה, ליופי מנצח ודקורטיביות אלגנטית. וכן! ניתן לבחור בחיפויים המותאמים אישית למראה ואופי הסלון.

    חיפוי תקרת הדירה

    לעיתים, הרעש החודר אל תוך בתיכם, מגיע מלמעלה, בעיקר אם אתם מתגוררים בקומת קרקע. גם למקרים מסוג זה, קיים פתרון, בצורת תקרה אקוסטית, אשר מונעת רעשים הנובעים מבעד לתקרה. אין צורך בשבירת התקרה או שיפוצה. ניתן לחפות אותה בספוגים אקוסטיים או בחומרי בידוד אחרים ובכך להשיג את האלמנט האקוסטי. חיפוי התקרה ינמיך אותה מעט, אך ישיג בידוד אופטימלי שיתרום לאיכות חייכם בדירה.

    חיפוי רצפת הדירה

    אם אתם שוהים בקומה גבוהה, ייתכן כי הרעש העיקרי החודר אליכם, מגיע דווקא מן הקומות שמתחת, ולכן, הפתרון לו אתם נדרשים, הוא בידוד הרצפה. לשם כך, ביכולתכם להשתמש בחומרים מגוונים לצורך בידוד הרצפה, כמו: צמר סלעים, ספוג, גומי, זכוכית ועוד. לפתרון בידוד דקורטיבי, ניתן לחפות את הרצפה, בפרקטים יוקרתיים, המהווים בידוד נאה ואלגנטי לרצפת הדירה.

    אקוסטיקה לדירה למניעת זליגת רעשים

    אקוסטיקה לא רק מוסיפה לאיכות החיים, אלא מגנה על הפרטיות שלכם. אם הבית שלכם נטול חומרים מבודדים, בדיוק כפי שאתם מאזינים לשכנים, כך גם הם יכולים לשמוע אתכם… דבר המונע מכם לשוחח בחופשיות ולהדליק מוזיקה בווליום גבוה. פתרונות האקוסטיקה, בנוסף לכך שהם מונעים חדירת רעשים, גם מונעים את זליגת הרעשים מן הדירה שלכם החוצה, ובכך מאפשרים לכם פרטיות מלאת ביטחון.

    פתרונות אקוסטיקה נקודתיים

    לעיתים, הרעש החודר אל תוך הדירה שלכם, נובע משכנים ספציפיים או ממקורות רעש נקודתיים. במקרים אילו, אין צורך לחפות ולבודד את כל הקירות, אלא ניתן להקים נקודות אקוסטיקה במקומות המיועדים, על ידי פנלים, מסגרות עץ ואלמנטים מוגדרים המאפשרים בידוד ספציפי.

    לסיכום, פתרונות האקוסטיקה בדירה, משפיעים על רמת השקט והשלווה, כמו גם על איכות החיים והפרטיות של השוהים בדירה. בנוסף, ניתן להפוך את פתרונות הבידוד, לדקורטיביים ונאים, ובכך לאפשר שילוב מנצח של איכות, נוחות ויופי.

    כותב המאמר: אלמוג קינן

    מאמר זה וכל התוכן באתר נכתב על ידי אלמוג קינן ואנשי מקצוע מנוסים בתחום פתרונות האוקסטיקה. כל זאת בכדי לתת לכם את המידע המדוייק והעדכני ביותר.

    מאמרים נוספים שיכולים לעניין אותך